woensdag 2 juni 2010

Achtergrond?

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mijn blogje al op iets vinden trekken zo??
Enkel zou ik liever een leukere achtergrond hebben, want ik vind niet echt mijn ding hier tussen de standaardachtergronden,
zou graag iets creatief zien op de achtergrond en bij de meeste van jullie, zie ik dat toch, hoe doen jullie dit dan aub??

Ik heb iedereen waar ik graag eens een kijkje ga nemen als link erop gezet (een link naar mijn blog mag natuurlijk ook altijd ,hihi), maar natuurlijk zijn jullie met veel op mijn blog, dus ik kan onmogelijk bij iedereen tegelijk gaan zien, want zoveel tijd heb ik ook weer niet, maar ik doe mijn best om overal eens een kijkje te gaan nemen en een reactie te plaatsen (nu zou het geen probleem meer mogen geven hé!).

Indien jullie mij niet kennen, van mijn vorige blog, ga dan aub eens een kijkje nemen daar, want dit is een lege blog nu hé, maar de vorige staan nog werkjes genoeg op om te bewonderen , de link staat hiernaast in de balk, als !!! mijn vorige blog!!! , veel kijkplezier daar en hopelijk komt hier ook snel een werkje op te staan hoor!

Voor de mensen die mij nog niet kennen, wij zitten momenteel in een inpakperiode, binnen een dikke 6 weken verhuizen wij eindelijk naar een ruim huis!!! en daar ga ik een hobbykelder hebben, joepie, dus op het moment zal het creatief wat minder zijn, maar daarom zeker niet weg, want ik heb dat nodig om te ontspannen en er staan nog kaarten op de agenda voor de komende dagen/week, dus blijf kijken hier , zou ik zeggen :-)

Nu ga ik voort doen,

Groetjes,

6 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Jaimie, je bent nu vast met een andere verhuizing bezig (lol). Ik ga je link even aanpassen.

marika zei

ziet er al goed uit hé!Der staat al meer op dan bij mij

groetjes,Marika

suzie zei

Meiske, wat ben jij toch een bezig bijtje !
Stilzitten is niet aan jou besteed hé.
knuf

cristel zei

ben gelijk volger geworden is veel gemakkelijker zo veel s6 de komende weken met de verhuis he
grtjs

Marjolijn zei

Wat een gedoe he verhuizen? Maar je krijgt erreen mooie hobbykelder voor terug!
Leuk dat je bij dit blog ook volger kan worden, heb ik ook meteen gedaan.
Voor mooie achtergrondjes moet je even in mijn sidebar kijken naar de site van Penilla, die heeft echt hele mooie en het enige wat je daarvoor hoeft te doen is volger worden bij haar.

Succes met alles!
Groetjes Marjolijn

scraplouise zei

Hoi Jaimie, Bedankt voor je complimenten op mijn Blog, succes met de verhuizing en wat Super een eigen Hobbykelder. Ik heb me aangemeld als je Volger hoor.

gr.Louise