vrijdag 18 juni 2010

Bezoek + kaartje

Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik en mijn mama op bezoek geweest bij Marika (van de blog mama's stekkie, http://mamasstekkie.blogspot.com)
het was heel gezellig en haar jongste had overlaatst zijn zwemdiploma gehaald en is gek van vissen,
dus een kaartje van mijn kant aan hem kon toch niet ontbreken hé!



En natuurlijk heeft ons dochter ook een kaartje gemaakt en meegenomen, want zij was mee met ons,



Marika, dank u voor de warme ontvangst....
en nu heb ik dus eens een cricut in werking gezien... kwijl... kwijl :-)

Oh ja , en mijn mama heeft haar blogje ook aangepast , ( staat nu ook een kaartje op en een sjaal),
dus ga gerust eens piepen op http://breiprobeersels.blogspot.com/ en een reactie zal ze ook wel leuk vinden hoor :-)

Groetjes,

11 opmerkingen:

marika zei

ik vond het heel leuk dat jullie er waren,en Vinnie vind zijn gekregen kaartjes erg mooi.
Hopelijk zien we elkaar vlug terug,enne,je mag altijd met de cricut komen spelen hoor!
dikke kus,
Marika

regina zei

hoi

leuke kaartjes

gr regina

Ilse zei

Super gedaan Jaimi

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie, en ook je dochter heeft haar best gedaan, heel leuk gedaan.

yvette zei

Hoi Jaimie,

Ik vind het zo leuk dat je mijn EERSTE volger bent!!!En nu zie ik dat jij precies het soort kaartjes maakt wat ik zelf heel mooi vind>
Jij hebt er dus ook weer een volger bij.

Groetjes Yvette

nicolet zei

dat ziet er erg leuk uit!!
Groetjes Nicolet

Mandy zei

Gorgeous card Jaimie, love the image you've used.
Your daughter's card is beautiful
hugs Mandy xx

Thea zei

Hoi Jaimy,

Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaartjes, die van jou zijn ook leuk.
Denk maar zo al doende leert men en via al die mooie blogs doe je veel inspiratie op.

Groetjes
Thea

Ingrid zei

Hoi Jaimy,

Dank je wel voor je felicitatie!
Heb net even op jouw blog gekeken, ziet er ook schitterend uit hoor. En wat leuk dat laatste kaartje wat je gemaakt hebt. Super.

Groetjes, Ingrid

Teresa Kline aka va.sunshine zei

adorable cards, your kittens are sooooo cute...have a fantastic week!

enjoy *~*

Bietje zei

Zo moeder, zo dochter, dus. Dat belooft wat voor de toekomst.