zaterdag 26 juni 2010

Buiten knutselen

Hallo allemaal,

Vanmiddag mijn mama gevraagd of ze zin had om een kaartje te komen maken, met dit weer, natuurlijk lekker buiten gezeten hé.

Maar mensen hebben jullie ook zoveel plek nodig :-)
terwijl wij een kaart maakte zat dochterlief naast ons in het zwembad te spelen,
en daarna ook even mee aan tafel, ze wilde ook wel een kaartje maken.

Zo zag onzen tafel er buiten uit



Ik heb ook nog van Anne-marije van http://anmacreatief.blogspot;com een kleurkaart van de derwent doorgemaild gekregen,
zeer handig en dank u anne-marije!!

Mijn mama en ik hebben ieder een kaart gemaakt voor de saterday sketch challenge, maar we moeten er nog even aan doorwerken en morgen plaatsen we zeker de foto hoor. Dus nog even geduld :-)

Groetjes,

14 opmerkingen:

Hetty zei

Het ziet er wel heel gezellig uit, ik ben
niet zo'n buitenmens dus je zal mij nooit
buiten zien scrappen

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Was het bij jullie niet bloedheet? Bij ons wel ik zweette me dood in de zon!
Groetjes Jolanda.

cristel zei

gezellig buiten jammer genoeg is mijn balkon te klein daar voor
grtjs

susie zei

hihi zot geval;
ik kom net thuis en doe mijn blog open en lees jouw tekst; uiteraard kom ik morgen weer anders is mijn kaartje nie af hé.
Èn er zijn nog mensen wakker zie ik hier ....

allee tot morgen , slaapwel ! x

Marijke zei

heerlijk om buiten te kunnen knutselen! ik zie dat niet zitten om die hele verhuis te doen en om dan s avonds weer alles naar boven te moeten brengen. Ben benieuwd naar jullie kaartjes!

Sandraatsjuh zei

Oh dat ziet er lekker uit! Maar man oh man! ja mag er nog wel een tafel bij hebben hihih..
Ook ik ben niet zo van het buiten knutselen! Ik mis dan weer NET dat ENE wat ik niet heb mee genomen en loop ik als nog van hot naar her te rennen! Maar het ziet er bij jullie wel heel gezellig uit!

Vandaag het laatste deel nog even en dan maar Showen die kaartjes!

Arina zei

ohhhhhhhhhh dat was vast gezellig buiten freubelen.. dat is bij ons te warm.
en wil al mijn spullen bij de hand hebben dan moeten er nog wel tafels bij hihihiihih.
dat is niet te doen. dus ik blijf maar lekker freubelen op mijn eigen plekkie..

groetjes arina

Bietje zei

Ik wat net op de blog van je moeder. En daar zag ik net zo veel spullen op de tafel. Raar he ;)
Niet te geloven dat dat allemaal nodig is voor één kaartje. Verder was het hier ook heel warm. Dus 's middags binnen gewerkt en pas tegen de avond naar buiten.

Marjolijn zei

Ja wat heb je altijd veel nodig he.
Hier staat het ook opgepropt maar mijn dochter heeft sinds gisteren een bureau en ladenkast boven dus heb ik hier weer wat meer ruimte.
Dadelijk dus eerst alles netjes opruimen en dan kan ik eindelijk weer aan het kaarten maken :-)

Groetjes Marjolijn

marika zei

en mij maar proberen wijsmaken dat jullie geen materiaal hebben hé.Jaja,'k zie het zenne!
Allez,knutsel maar verder,want ik wil resultaten zien

groetjes,Marika

*~Patries~* zei

hallo jaimie

ik zag je reactie op mijn blog voor de webshop zou je mij even een mail willen sturen? p.kleijn9@upcmail.nl ik verzend wel naar buitenland alleen ken ik dit op 1 of ander manier niet aanvinken!

*Kus Patries*

Eveline zei

het ziet er erg gezellig uit !!!
ik zit momenteel ook op het terras.. dat zonnetje doet echt deugd!

groetjes

eveline

Marianne zei

Dat is geen rommel hoor, dat zijn creatieve ideeen. Heb dat hier ook altijd dat mijn tafel vol ligt met spullen. Ik blijf vandaag lekker binnen met mijn borduurwerk, 't is veel te warm buiten. Hoe zit het intussen met de kaartjes?

Tessa Tegendraads zei

heerlijk hoor om zo lekker buiten te zitten knutselen!