dinsdag 29 juni 2010

Challengekaart voor Scrap-cards challenge blog

Hallo allemaal,

Weinig tijd gisteren gehad, dus deze kaart is vandaag pas af geraakt, hij is voor scrap-cards challenge blog
maar is nog op het nippertje af, om 18u sluit deze challenge, dus nog snel laten meedoen hé!

dit is hun sketch,



En dit is wat ik ervan gemaakt heb,



Het is de eerste keer dat ik mijn takkenpons heb gebruikt en de stempel is van bij Elke in Crafts & things gekocht te Antw,
mooi hé, wilde onze Mike (één van onze konijnen) natekenen, die is grijs met witte buik, maar helaas heb ik maar één nr grijs in derwent, en is het dus zo uitgedraaid, maar eigenlijk op zich, ben ik zelf best tevreden met deze kaart en die ik ga sebiet ook direct posten aan iemand, niet als surprise, die is eraf nu hij hier staat hé, maar gewoon als steun!!

Groetjes,

8 opmerkingen:

susie zei

OOO... meiske, dit is weer een mooie kaart !!

Ik weet voor wie ze is en deze persoon gaat er SUPER-blij mee zijn.
Jouw kleurkeuze vind ik erg geslaagd en langoor valt mee hoor. :)

Dikke knuf , Susie

scraplouise zei

Hij is echt prachtig geworden zeg en die stempel is echt geweldig leuk zeg!!.

Succes Louise

Kitty zei

Wat leuk zo je kaart en een lief stempel,diegene die hem krijgt zal er dankbaar voor zijn om zo'n mooi kaartje te krijgen.
Top hoor.

Groetjes Kitty

Marianne zei

heel mooi Jaimie

Eveline zei

wat een prachtige kaart..

de stempel is inderdaad HEEL lief !
groetjes

eveline

Jolanda Cuper zei

Lief kaartje hoor!
Zo'n knul met konijn enig!
Groetjes jolanda.

nicolet zei

Wat heb je een lief kaartje gemaakt!!
gretjes Nicolet

Kristel zei

Een prachtige kaart Jaimie!