zondag 27 juni 2010

Challengekaart voor sketch saterday

Hallo allemaal,

Vandaag is in de namiddag mijn mama terug komen knutselen, en we hebben elk ons kaartje voor de challenge sketch Saterday afgewerkt, En geloof mij, het was in de tuin beter dan binnen hoor, want hier binnen is het vééls te warm nu!!!

En het gerief is inderdaad een gesleur, maar tja niet alles kon buiten staan hoor, lintjes en alle kleine bakjes met frullen stonden nog binnen en neen hoor Marika, jij hebt écht wel véél meer, daar tegen heb ik écht niks gerief :-) LOL

Dit is de sketch die je moet volgen bij sketch saterday,



En dit is wat ik ervan gemaakt heb, moest er nu een challenge zijn alles in blauw, hihi, maar neen alles in rood ja bij allesoverenmetderwent. ze hebben de verkeerde kleur daar gekozen hé, voor mij toch nu :-)



Op mijn mama haar blog zal haar kaartje ook komen te staan hoor, maar zij heeft internetproblemen, dus even geduld daar.

Groetjes,

12 opmerkingen:

Marijke zei

heel leuke kaart! blauw, kan niet fout gaan ;) jammer van de challenge anders had je ze kunnen combineren

scraplouise zei

Prachtig kaartje hoor en succes met de challenge!.

gr.Louise

Sandraatsjuh zei

Ohhh wat is ie lief en mooi geworden!
Mooi dat blauw! goed gekozen van de challenge!
Maar weer jammer dat Derwent rood heeft! helaas kan je niet combineren dit keer!

Succes!

Groetjes Sandra

Marianne zei

Blauw is al eens gepasseerd bij derwent;-)Een mooie kaart heb je gemaakt Jaimie. Hier is het gelukkig nog een stuk koeler in huis dan buiten.

marika zei

leuke sketch en een hele mooie kaart!Mijn geduld werd beloond,haha

groetjes,Marika

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en die sketch
is ook erg leuk

gr hetty

susie zei

Helaba, da hebde gij weer goe gedaan hé meid !
Zo'n schattig, lief kaartje.
Bees.

Jolanda Cuper zei

Volgens mij hebben jullie een heerlijke tuin waar je heel gezellig, prachtige kaarten kunt maken! Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Hoi Jaimie,
je kaartje is prachtig!
En dat afdrukje is super leuk he, heb er ooit ook eens een kaartje meegemaakt voor iemand die geslaagd was voor zijn rijbewijs :) hihi..
Buiten is het inderdaad vele beter als binnen, hier is het binnen ook niet te doen :)
Groetjes Anneke

http://quiltendewilma.web-log.nl zei

Leuke kaart!! Warm hé??!!

Marjanne zei

een mooi kaartje hoor!! helemaal tof! wel blauw ja..;)

Kitty zei

Nou hier ben ik dan hoor,heb eens lekker zitten genieten van je laatste creaties maar ze zijn weer super hoor,die blauwe is ook erg leuk met dat stempel.
Top hoor.

Groetjes Kitty