dinsdag 29 juni 2010

Challengekaart voor Whiff of joy

Hallo allemaal,

Nu net heb ik deze kaart nog gemaakt, voor de Whiff of joychallenge
de sketch is uit mijn hoofd, maar de stempel moest van Whiff of Joy zijn ,
anders kan/mag je niet deelnemen aan hun challenge, en ook het is een foto challenge nu, dus ik hoop dat ik wat geslaagd ben?
de challenge loopt zo dadelijk af, dus nomraal ben ik nog net binnen de tijd klaar geraakt.

Dit is hun foto,



Dit is mijn kaart geworden, moest hem wel binnen trekken, lastig vind ik zo 's avonds, maar het is nog te doen hé?



Groetjes,

14 opmerkingen:

susie zei

Mor das nu wéér schoon sê meiske !!
En mooi ingekleurd.
Gij wordt straffer met de kaart !

Doe zo voort en dikke bees , ikkené

Anneke zei

Hoi Jaimie,
dat is een heel leuk kaartje!
Groetjes Anneke

Hetty zei

Wat een mooi kaartje is het geworden

gr hetty

Sandraatsjuh zei

Zo je bent lekker op dreef!

Ook deze is weer erg mooi!!

Marianne zei

Weer een mooie kaart Jamie, het zijn ook mooie stempels hé. Ik heb er hier ook een hele serie liggen, maar ze worden maar weinig meer gebruikt.

Jolanda Cuper zei

Je gaat als een speer!
Ook weer prachtig hoor!
Groetjes Jolanda

Marianne zei

Mag ik je nog een tip meegeven Jamie. Als je meedoet met een challenge moet je altijd terug linken naar hun site. Je kan dit doen door bij het opmaken van je bericht de tekst, in dit geval, " whiff of joy" in je bericht te selecteren, dan op het schakeltje klikken in de werkbalk en dan in het venstertje de url te plakken van het challengeblog van wiff of joy.

jaimie zei

Ah Marianne DANK U!!!
Ik was dus al de tijd aan het afvragen hoe jullie dat deden en ging dat dus in mijn volgend bericht vragen, maar jij kan al gedachten lezen, wreed handig hihi,

Zal het eens direct proberen sé!

Groetjes,

Kristel zei

Een schitterende kaart Jaimie!

Kitty zei

Prachtig je kaartje,leuk stempel is dit.

Groetjes Kitty

cristel zei

mooie sketch heb je gebruikt en een lief stempeltje
grtjs

marika zei

je kaartjes worden steeds mooier en mooier!

groetjes,Marika

Nicole zei

Hallo Jaimie,

Bedankt voor je compliment en bij deze ook een compliment terug van mij want wat een super kaartje!
Ik ben ook volger van jou geworden

Liefs Nicole

Marjolijn zei

Heel mooi hoor, je hebt de smaak aardig te pakken!

Groetjes Marjolijn