dinsdag 15 juni 2010

Challengekaart

Hallo Allemaal,

Ben in een knutselbui vandaag :-)

Ik heb nog een kaart gemaakt, nu voor de marianne design challenge, daar is de challenge de kleuren te gebruiken van een foto, en die is rose/wit (en naar het schijnt ook muntgroen, maar dat zie ik niet op mijn scherm),
natuurlijk moest ik terug de stempel gebruiken die ik op de vorige kaart al gebruikt had,
anders kan/mag ik niet deelnemen.

Dus misschien zijn jullie al uitgekeken op mijn kaart nog voor je ze gezien hebt :-)



Groetjes,

6 opmerkingen:

susie zei

Ikke nie zenne, ben nog niet uit gekeken op je kaart.
Ik vind deze zo mooi dat ik iedere keer weer ga kijken.

Dikke bees !

Hetty zei

Waarom zouden we uitgekeken zijn het is een heel leuk stempeltje en je kaart is weer super mooi
\
gr hetty

cristel zei

nee hoor tis toch niet omdat je het stempeltje nog een keer gebruikt dat we er op uit gekeken raken daar zijn ze voor en je hebt een hele ander kaart gemaakt ik vind hem mooi hoor
grtjs

Kitty zei

Je heb weer een leuke kaart gemaakt en het inkleuren gaat steeds mooier.
Het geeft niet dat je meerdere keren een stempel gebruikt dat doen we allemaal wel denk ik.

Groetjes Kitty

marika zei

een hele mooie kaart!Ik vind die lettertjes super zeg,en het inkleuren lukt ook steeds beter he
succes met de challenge

groetjes,Marika

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie, ja, dat muntgroen zag ik ook niet op die foto hoor.