zondag 13 juni 2010

Challengekaartje gemaakt

Hallo allemaal,

Ik was al sinds vrijdag bezig aan dit kaartje,
het is een kaartje gemaakt met de sketch van deallesoverenmetderwentchallenge,
maar k wilde dit kaartje ook ineens laten meedoen aan de 3D challenge en daar ging de challenge over "stand",
dus ik heb twee vliegen in één klap nu en hoop dat dit kaartje goed is voor beide challenges.

Ik heb er serieus op gevloekt, daarom mijn vraag van huidskleur en ook hoe kan je nu 3 keer hetzelfde kleuren hé :-),
want ik heb het in drie lagen gedaan.

het is mijn derde ingekleurde stempel en ik heb nog een lange weg te gaan hoor!



groetjes,

15 opmerkingen:

Eveline zei

wat een mooie kaarten zijn het allemaal weer geworden ! echt super !

ik vind dat je inkleuren echt al heel goed is. de kleuren, huidskleur en zo zijn inderdaad niet simpel ;-) persoonlijk gebruik ik vooral nummer 170... hopelijk heb je daar iets aan ..

groetjes


eveline

Hetty zei

Wat en leuk kaartje en het kleuren
ziet er echt wel mooi uit

gr hetty

Kitty zei

Het is een weer leuke kaart geworden en je inkleuren is al heel goed gelukt hoor,maar dit is een tip maar niks om af te kraken als je weer stempel moet je het eens op glad papier proberen werkt makkelijker voor je denk ik.
Zelf gebruik ik correspondentie kaarten daarvoor.

Groetjes Kitty

marika zei

ik vind het een hele leuke kaart geworden zo.Veel succes bij beide challenges!!!

groetjes,Marika

scraplouise zei

Leuk kaartje geworden en succes met Challenges.

gr.Louise

angelique zei

wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt! bedankt voor het meedoen aan de challenge!

Linda zei

Ohhhhhhh wat een leukertje, leuk idee zo. En dat hetzelfde kleuren vind ik ook moeilijk hoor, ik heb laatst ook twee precies dezelfde afdrukjes gekleurd met dezelfde kleuren en toch is de ene anders van kleur (feller) geworden. Dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge
gr Linda (DT)

jopie zei

een leuke kaart en succes met de challenge en de kaartjes van je dochter supper leuk he dat ze ook kaartjes maakt geniet er van Jaimie groetjes jopie

creanja zei

Wat een erg mooi kaartje is dit! groetjes anja

suzie zei

hé meiske,

toen je met het kaartje bezig was , zag ik al dat het een mooi zou worden en ik heb gelijk !!

Dikke knuf ..

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, wat leuk dat je op mijn blog een reactie hebt achtergelaten! Ben ook even bij jou gaan kijken, je maakt mooie kaartjes hoor!
Ik kleur met copic's en heb geen ervaring met Derwent potloden, ik vind het wel heel erg mooi! Kom zeker nog een keer vaker bij je langs.
Groetjes Marianne

Gerda Hartman zei

Wat een lief kaartje en complimenten voor je dochters kaartjes.

Jolanda Cuper zei

Mooie kaart hoor! Twee Challenges in een kaart vind ik ook altijd moeilijk!
Veel succes met de challenges!
Groetjes Jolanda.

Metsje zei

Bedankt voor het meedoen van de challenge en wat een leuke kaart !
Groetjes Metsje ( DT lid 3D cards )

Suzanne zei

Great card. Thanks for joining in at 3D Cards Challenge
Hugs
Suzanne x