dinsdag 15 juni 2010

Coffeecupbox voor een challenge

Hallo Allemaal,

Ik heb meegedaan aan de Cute Card Thursday challenge, en daar was the challenge, anything but square,
en ik had dit patroon , ooit eens ergens van het internet gehaald, ik weet dus echt niet meer waar,
maar dacht dat deze wel goed kon zijn voor de challenge, dus eerst even gehoord of dat kon en ja hoor,
dus bij deze heb ik weer kunnen oefenen met inkleuren zo.

En niet minder belangrijk is, dat deze digi-stempel van de blog komt van Sliekje, hhtp://sliekjes.blogspot.com
dank u Angelique, voor het mogen afdrukken ervan!!

Dit is de voorkant van het doosje,



De achterkant ;



en één van de zijkanten, maar ze zijn beide hetzelfde gedaan hoor;



En zoals je kan zien, steekt er lekker oploskoffie in sticks in.

Groetjes,

10 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Ohhhhh wat is die leuk!!!!!!!!!

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit super gaaf geworden

gr hetty

susie zei

Je moet er maar op komen.

Ja dus in 1 woord : WAAAAUUW !

Sliekje zei

Hoi Jaimie,

hij is hartstikke leuk geworden! En dank je wel dat je mijn blog erbij hebt gezet :-)
groetjes Sliekje en katjes

scraplouise zei

Wat geweldig leuk zeg en succes met de Challenge!
gr.Louise

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan! Erg grappig!
Succes met de challenge!
Groetjes Jolanda.

marika zei

dat heb je weer prachtig gedaan!!!
Succes met de challenge

groetjes,Marika

Geda Hartman zei

Super leuk geworden!

Marianne zei

ooh, die is leuk geworden.

Anoniem zei

Amaai wat een mooi kunstwerkje! Echt waauw hoor. Uw schoonzuske Cindy xxx