zondag 13 juni 2010

De dames hun kaartje

Hallo allemaal,

Eerst en vooral iedereen dank u voor het antwoord op mijn vraag, superlief van jullie allen trouwens!

Ik ben met mijn mama dan ook gelijk twee zotte grieten, naar de winkel gereden,
om nog 4 kleuren van derwent aan te kopen, en een hoop meer naruurlijk:-)

In de hema hadden ze de kaartjes niet binnen, maar zal eens in een andere hema gaan zoeken dan,
want ook in de pipoos zaten ze op het moment zonder de kaartjes, ik heb er op het moment nog wel hoor.

Ik melde toch al dat ik, mijn mama en schoonzus een vrijdag lang hadden zitten frullen hé, wel dit is het resultaat, ik was vergeten de foto's te laten zien door de drukte hier.

Deze is van mijn schoonzus (de eerste keer dat ze inkleurt, mooi gedaan hé ség)



Deze is van mijn mama,( de tweede keer dat ze inkleurt, maar het is nog een kaart in wording :-)



Groetjes,

1 opmerking:

marika zei

dat ziet er al heel goed uit hé.Ben benieuwd hoe uw ma haar kaartje er uit zal zien als hij helemaal af is

groetjes,Marika