vrijdag 11 juni 2010

Pff, de drukte blijft hier hangen hoor!

Hallo allemaal,

Ik leef nog hoor, alhoewel, zo voelt het van tijd hier niet hoor, tussen al die dozen :-)

Maar ik probeer nog creatief bezig te zijn hoor, ik heb nog niks klaar om op de blog te zetten nu,
maar de tafel ligt hier op het moment wel serieus overhoop van mijn hobbygerief,
dus hopelijk komt er wel iets uit mijn hoofd en handen straks, want er moet een kaart af zijn tegen vanavond!

verder weet ik al dat ik geen van de twee challenges waar ik aan mee deed, heb gewonnen,
maar dat is niet erg hoor, de andere deelnemers die gewonen hebben wens ik ook een dikke proficiat hoor!!
Ik doe gewoon lekker verder mee met challenges, heb al een lijstje klaar liggen,
en tja wie weet ... heb ik ooit eens geluk hé.

Enkel de tijd vinden is zo moeilijk nu hé.
Dus hopelijk kan ik straks al een nieuw kaartje laten zien aan jullie hoor!

Groetjes,

1 opmerking:

Gerda Hartman zei

Ik heb erg om je berichtje op mijn blog moeten lachen. Je komt vast snel weer heerlijk aan al het geknutsel toe.