dinsdag 1 juni 2010

Eerste berichtje hier

Hallo allemaal,

jullie kennen mij misschien al wel van op mijn vorige blog , http://creamiekes.web-log.nl/mijn_hobbyblog/, indien niet, dan is dit onze eerste kennismaking en zeg ik welkom op mijn blog.

Ik heb besloten op dit domein een blog te starten, omdat mijn vorig domein niet zoveel mogelijkheden gaf,en aangezien de meeste mensen bij dit blogadres zijn, was het na lang twijfelen toch leuker om hier ook een adresje te nemen.

Mijn naam is Jaimie, ik ben bijna 32 j, ben al 17j bij mijn ventje Dirk, waarvan 7j getrouwd en wij hebben samen 2 kinderen, een zoon van bijna 10j en een dochter van bijna 6j.

Ik ben met bloggen begonnen omdat ik graag creatief bezig ben en graag mijn werkjes aan jullie laat zien en jullie reacties hoor, want ik leer ook nog elke dag bij.

Ook heb ik een site (die ik dringend moet bijpassen eigenlijk !!), http://users.telenet.be/mijnhobbysite/mijnhobby/

Ik hoop dat jullie genieten van het lezen van mijn blog en het zien van mijn werkjes en laat zeker aub een reactie achter, dat zou ik leuk vinden!

Groetjes,

1 opmerking:

Patricia Garcia zei

Hello I hope you settle soon on your new home! Waiting to see some cards on your blog!!

Hugs,
Patricia