vrijdag 18 juni 2010

glad papier

hallo allemaal,

Hihi, was ik nog vergeten te vertellen,

Dat ik de tip van op glad papaier te stempelen al van sommige heb aangekregen en ook heb toegepast hoor,

want ik heb me gisteren glad papier aangekocht, maar voor de challenge gisteren had ik nog juist één uur,
moest om 20u binnen zijn, en die stempel lag al klaar op nog linnenstructuurpapier,
en zo zijn er nog een paar gedaan, dus je zal het linnenpapiertje nog zien voorbij komen,
maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet geluisterd heb hoor :-)

ben nu ook op glad papier bezig, maar dat was al een gestempeld papier dat ik zo kon kopen,
maar heb de indruk dat die inkt toch de neiging heeft om uit te lopen,
alhoewel dat uit een hobbywinkel (Elke niet van u hoor,hihi) komt,vind ik jammer.


Groetjes,

1 opmerking:

Kitty zei

Ik zal je even een tip geven omdat je inkt uitloopt.
Dat komt omdat je niet alle vlakjes naast elkaar moet kleuren.
Ik doe eerst het gezicht armpjes even wachten en dan weer iets anders.

Succes.

Gr Kitty