vrijdag 25 juni 2010

Zakjes gemaakt nu

Hallo allemaal,

Vandaag heeft ons dochter haar afscheidsfeestje in de klas.
Dus gisteren, ik en mijn mama na de workshop nog naar de winkels geweest om alles aan te halen,
en dan 's avonds nog pakjes gemaakt om af te geven aan haar klasgenootjes,
ik had gewoon doorschijnende zakjes gekocht, daarin drie kleine frullekes en twee snoepstokjes gedaan,
dan een papier door de cuttlebug gedraaid, haar naam erop geschreven en de zakjes gewoon met twee nietjes erin gedicht.
Ik had helaas geen tijd en fut meer om verder nog iets van versiering te doen aan de mand.



Maar terjuist bij het terug brengen 's middags hoorde ik van de juf dat de kindjes het een leuk pakje vonden hoor!

En nu heeft ze lekkere cake van bomma mee om te delen in de klas.

Ze gaat wel haar beste vriendje niet meer zien, want die vertrekt morgen op vakantie en zij gaat in September naar een nieuwe school, dus we hebben afgesproken met die ouders dat hij zeker in het nieuwe huis met haar verjaardag moet komen van haar.

Mijn moederhart is deze week al dikwijls gebroken geweest hoor, als je kind triest is, jij als mama ook hé!
En daarvoor hadden ze mij niet gewaarschuwd bij de geboorte, whaahaa.
En eerlijk is eerlijk, maar een dochter is toch anders (lees erger,hihi) dan een zoon hé :-)

Groetjes,

6 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie,

wat een prachtige zakjes! heb je gemaakt! pff dat je daar met deze warmte nog aan toe komt!

Super leuk idee! zo kan je zien al hoe klein het is het gebaar heel groot is! en de kinderen het prachtige vinden!

Hetty zei

Wat ziet dat er gezellig uit en ik kan
me voorstellen dat ze het leuk hebben
gevonden

gr hetty

Marianne zei

Tja er zit geen handleiding bij hé, bij de kindjes. Ik ken dat gevoel hoor. Leuk gemaakt die zakjes, en voor de kleuters is de inhoud veel belangrijker dan de verpakking, die overleeft waarschijnlijk het openmaken niet. Jammer dat ze haar vriendje moet missen, maar volgens mij gaat ze daar snel overheen zijn hoor, met kleuters weet je maar ooit.

Arina zei

helaas krijgen wij als ouders geen handleiding bij de komst van kids...
en inderdaad het is met meisjes net even anders als met de jongens..
maar het komt allemaal wel weer goed. hihihi
wat een leuk idee zo met doe zakjes, erg leuk om te geven en te krijgen.
mooi gemaakt..
groetjes arina

Kristel zei

Het ziet er wel erg vrolijk uit hoor!!

marika zei

leuk hoor die zakjes!en nog leuker dat de kindjes er blij mee waren natuurlijk.Kindjes komen inderdaad niet met een handleiding,en misschien is dat wel goed ook.Want stel dat je alles op voorhand zou weten....Je snapt me wel he