zaterdag 12 juni 2010

Hoe doen jullie dat ??

Hallo allemaal,

Even een vraagjje, hoe drukken jullie je digistamps af??
Is dat op speciaal papier, bedoel daarmee dikker papier veronderstel ik?
Wij hebben een laserprinter,dus ik weet niet of de inkt gaat uitlopen met de terpentine op dan hé?

En van derwents wat gebruiken jullie voor de huidskleur, in de iwnkel hadden ze pole peach aangeraden,
maar ik vind dat toch niet zo geslaagd,
Alléé.... als ik het doe toch niet hihi.
Ik doe nu bright pink(is het zachtste roze dat ik heb nu) en dat vind ik dan iets vrolijker,
maar denk dat het dan niet iets te roze is voor een gezichtje,
en ik ben ook nog niet zo goed in dat inkleuren dat ik een combinatie van kleuren kan doen hoor :-)

Ik , mijn mama en schoonzus hebben gisterenavond tot na middernacht liggen knutselen, de dames dachten dat het op een uurtje wel klaar was, whaahaaa, ja na een uur hadden ze pas hun papiertje gekozen voor bij hun stempel te gebruiken :-)


Dank op voorhand om jullie reactie al.

groetjes,

7 opmerkingen:

cristel zei

hallo jaimie
ik gebruik soft pink nr 170 voor het gezicht en blush pink nr180 voor de wangetjes en de digi stempels druk ik af op corenspondetie kaartjes van de hema daar stempel ik ook op de inkt is nog nooit uitgelopen maar ik heb wel geen laserprinter en voor meer info over derwents moet je eens gaan kijken op http://allesmetenoverkleurenmetderwents daar staat een mooie uitleg over gezichtjes in kleuren
grtjs

Sandraatsjuh zei

Haai Jaimie,

Ik gebruik voor het gezichtje Peach nr 560 en voor de wangetjes gebruik ik Blush Pink nr 180.

Ook ik gebruik de correspondentie kaartjes van de Hema! Ik zou gewoon eens eentje proberen en dan kijken of je inkt ook uitvlekt! met de terpentine!

Die site die cristel hierboven geeft is een heel leuke en goede site!

Ik kleur altijd eerst heeeel zacht mijn gezichtje helemaal in! en dan ga ik op de plaatsen waar de schaduw is, iets dikker aanzetten tot ik het mooi genoeg vind! en dan ga ik de wangetjes doen.. 1 ding weet ik zeker, oefening baart kunst! want ik heb het ook nog steeds niet zo in de hand met het inkleuren maar vind het wel onwijs leuk!
Succes!

Marjolijn zei

Ik gebruik 560 Peach voor het gezichtje en 180 blush pink voor de wangetjes. Pale peach heb ik nog niet gebruikt maar laatst wel gekocht.

De stempels print ik ook gewoon op correspondentiekaartjes met een laserprinter, dat gaat goed hoor.

Groetjes Marjolijn

Kitty zei

Ik gebruik voor de gezichtjes ook de C 170 en daar overheen meest de randjes aanzetten voor de blosjes op de wangen C 190 daarna even met de burnicher en blender er over dat zijn twee kleurloze maar dan krijg je een mooi geheel.
Wat de digi stamps betref die print ik ook op correspondentie kaarten,heb een laeser printer.

Succes en groetjes Kitty

Anke zei

Ook ik gebruik de 170 soft pink en de 180 blush pink voor het gezicht.
Bedankt voor leuke reacties op mijn blog.
groetjes, Anke

Mandy zei

Hi Jaimie, the translation wasn't very good but try adding a little light brown to the skin tone
hugs Mandy xx

Marianne zei

Ik gebruik voor het gezichtje Peach nr 560 en voor de wangetjes gebruik ik Blush Pink nr 180.
Ik stempel en print op de correspondentiekaartjes van de hema of van gallery, die laatste zijn iets lichter en ook makkelijker vind ik om stempels uit te knippen.