dinsdag 8 juni 2010

Kaartje voor 3Dchallenge

Hallo allemaal,

Ik moest/wilde nog een kaartje maken voor onze zoon, die is gisteren op bosklassen vertrokken.
Ook wilde ik nog graag eens aan een challenge meedoen, vond de eerste wel leuk :-)

Op de 3D challenge las ik dat deze challenge ging over een kaart maken dat met circus te maken heeft, dus heb terjuist snel een kaartje inéén gestoken, hihi, 3D gaat voor mij al wat beter en sneller dan het inkleuren van de stempels hé.
De challenge loopt nog tot 10 Juni.

Ik vond het wel moeilijk om met dit weer binnen een foto ervan te trekken, ik hoop dat het duidelijk is dat het om een 3D kaart gaat, zelfs de rondjes, als het papier vanonder (wat de tribune moet voorstellen) is in de hoogte gemaakt.



Ik hoop dat onze zoon deze kaart nog ok vind, want een clown erop, hihi, hij is wel binnen 15 dagen 10 jaar hé.

Groetjes,

17 opmerkingen:

cristel zei

hij ziet er wel heel leuk uit veel s6 bij de challenge
grtjs

susie zei

OOO plezant kaartje !
Heel schattig. xx

Linda zei

Leuke kaart, hihi ik had hetzelf plaatje gebruikt. dank je wel voor het meedoen met 3D cards challenge
groetjes Linda (DT)

Mo zei

Wat een leuk kaartje en toi toi toi hé
Zag dat je bij mij was langsgeweest, ik ben ook even bij jouw komen spieken en zag dat je nu ook via blogspot blogt, dus ben maar gelijk volger geworden.
En ik zag dat je net zo'n rode kater hebt als wij, is die van jullie ook een donderstraal?
Liefs Mo

marika zei

ik vind je kaartje superleuk geworden!Succes met de challenge

groetjes,Marika

Katinka zei

vrolijk kaartje heb je gemaakt!

Even terug te komen op jou vraag op mijn blog... Denk dat je het jurkje bedoeld , die heb ik gestempeld op scrappapier en daarna uitgeknipt...

Groetjes,
Katinka

Suzanne zei

Super card. Thanks for joining in at 3D Cards Challenge
Hugs
Suzanne x

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en wat leuk dat je volger bent geworden van mij ik ben natuurlijk gelijk ook bij jou gaan kijken en je maakt hele mooie dingen en dus gelijk volger geworden

gr hetty

3dnadia zei

Een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met de challenge

Groetjes Nadia

Jolanda Cuper zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje!
Groetjes Jolanda.

Karen zei

Jammer van niet, dit is een gekochte stempel van 'The Greeting Farm'. ;)
Knuffels,
Karen.

Gerda Hartman zei

Ik vind hem hartstikke leuk en je blog outfit is een plaatje!

jopie zei

hoi Jaimie leuke vrolijke kaart heb je gemaakt en je leuk blog heb je ik ga je volgen bedankt voor je berichtjes op mijn blog even over de scor-pal ja hij is prijzig maar je kan er leuke dingen mee doen kitty,s craf geeft goede informatie dag hoop dat je er wat mee kan groetjes jopie

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie.

Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht, en volger bent geworden! Veel plezier met mijn blogs volgen!

Ik heb natuurlijk gelijk een weder bezoekje gebracht! en wat een ontzettend lief circus kaartje!!

Ik ben je ook gaan volgen! Tot ziens in Blogland

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie

Nicola zei

Fabulous card Jaime,the image is adorable and your papers so pretty.
Thank you for joining us at Die Cut Dreams.
Hugs,
Nicola -x-

Biscuitlid zei

gorgeous card Jaime

Thanks so much for joining in with our first birthday challenge at Die Cut Dreams
Hugs
Victoria
x