dinsdag 22 juni 2010

kleuterdiploma

Hallo allemaal,

Gisteren was het toch kleuterreceptie van ons dochter, maar amai wat kreeg ik een krop in de keel ség, zo mooi gedaan!

De kleuters van het laatste jaar daar, kwamen op een rij aan, ze hadden allemaal zo een zwart hoedje op gelijk dat ze in amerika hun diploma gaan ophalen,
ze namen plaats , zongen een lied, daarna kwam de directeur en riep hen één voor één af
en dan mochten de kleuters hun diploma komen ophalen
als iedereen het zijne had gekregen, gooiden ze allemaal hun hoedje in de lucht, maar alléé ség,zo schattig!!
Wilden ze nu écht die ouders allemaal met tranen in hun ogen zetten, het was goed gelukt dan :-)
Daarna hebben ze nog een dansje opgedragen en de receptie werd afgesloten met een hapje en drankje.

Dit wilde ik maar als trotse mama even delen met jullie :-)

Oh ja en ons dochter had het doosje gisteren (met chocolade in!) aan de juf afgegeven, maar ik wist niet zeker met de drukte van de receptie of de juf het niet vergeten was, dus terstraks had ik oudercontact en vroeg ik haar er toch even naar, jaja zei ze , heel erg merci, zo een mooi doosje, de inhoud heb ik ze zei, maar het doosje heeft mijn dochter aangeslagen hihi, haar dochter vond het zo mooi dat zij het nu in gebruik heeft.

Dat vind ik nu eens leuk te horen, dat het zo word gewaardeerd en in gebruik is nu!

Groeten,

4 opmerkingen:

cristel zei

ja leuk he zo een receptie wacht tot je dochter afscheid neemt in het 6e dan is het helemaal bleten tranen vloeide erover mijn wangen toen bij het afscheidsfeestje van mijn dochter op haar school en wordt ze opeens een grote meid en leuk dat je doosje wordt gebruikt heb je niet alle moeite voor niks gedaan
grtjs

susie zei

Ja dochter,

Kleine meisjes worden groot !

Dikke knuf xx

Marianne zei

fotoke van de afgestudeerde kleuter ??? Weeral een hoofstuk dat afgesloten is.

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie,

Oh wat leuk zeg om op de kleuterschool al af te kunnen studeren! hihi prachtig wat zal dat inderdaad een ontroerend moment geweest zijn!

Euhmm bedankt voor je reacite op mijn blog! hihi en euhmmm dat schrijfverbod dat ik van je krijg zal moeilijk gaan hahahha... maar hij is wel lang maar wel leuk geworden! oh oh oh wat een dag!

Veel knutselgroetjes
Sandra