zondag 6 juni 2010

mijn eerste challengekaartje

Hallo allemaal,

Neen, niet het kaartje voor mijn ventje, helaas is op dat gebied niks uit mijn handen gekomen, ik had niet een mannelijke stempel of 3D prent, als ik dan wel een prent zag dat misschien wel kon, zat ik vast met wat dan wel als verdere aanvulling van de kaart, ik vind een mannenkaart écht niet gemakkelijk. Of toch gisteren en vandaag al zeker niet :-)

En vanmiddag ging ik nog een geldkaart maken voor een nicht, het is mijn tweede stempelkaart en ik krijg dat inkleuren maar niet onder de knie gelijk ik zou willen hoor. Ik heb ook niet de nodige kleuren, zo had ik geen rose, en dat wilde ik met het vestje doen,dus dacht rood en dan wit erover, maar dat was blijkbaar ook niet zo simpel of goed??

Ik had de blog van een hoopinspiratiechallengeblog gezien en wilde nu toch eens echt ééntje mee proberen, en dacht tja ieder zijn smaak is anders en wie niet waagt niet wint, ik weet dat dat van niet moeders mooiste is en als beginner om te lachen tegenover de gevorderde kaartenmakers,er ging dan ook nog vanalles mis,.. maar ik ben al fier op mezelf voor mijn inzit, zeker hier tussen de dozen :-)

Dit is mijn kaartje langs de buitenkant,



En dit is de binnenkant, in elk envelopje komt een bedragje te zitten,



Nu moet ik verder een koffer inpakken, want onze zoon vertrekt morgen nog op bosklassen en die afwas blijft ook zo zien naar mij, waar zijn toch die kabouters gebleven, hihi.

Groetjes jaimie

5 opmerkingen:

Kitty zei

Had op de challenge al gereageerd maar hij ziet er echt leuk uit hoor en dat kleuren komt van zelf,veel oefenen de aanhouder wint.
Je moet maar denken zo zijn wij ook allen begonnen.

Succes met je volgende creatie.

Groetjes Kitty

Gerda Hartman zei

Ik vind het een lief kaartje en aldoende leert men, moet je maar denken. De aanhouder wint!

yvon zei

Ziet er toch goed uit??? Ik ben ook nog niet zo'n ster, maar ik vind het kleuren er goed uitzien hoor.

Groetjes, Yvon

marika zei

ik vind het een mooi kaartje hoor!een beetje meer zelfvertrouwen dametje!!!

groetjes,
Marika

Marianne zei

een leuke kaart ook, ja al doende leert men hoor.Je mag een beginnerskaart niet vergelijken met die van een ervaren kaartenmaakster, en meestal gaat het bij de challenges niet om de mooiste kaart maar gewoon om het meedoen. Dus blijven volhouden en kaartjes maken.