zaterdag 5 juni 2010

Mijn site-adres en een blog voor mijn mama!

Hallo allemaal,

Ik was vergeten om mijn site hier door te geven, dus er staat nu rechtsonderaan ook een link naar mijn site,
http://users.telenet.be/mijnhobbysite/ en daar kan je verschillende albums van mijn hobby's bekijken,
hopelijk vinden jullie het leuk, laat aub hier eens weten wat jullie ervan vinden, ik leer ook nog elke dag bij,
en zo kan ik misschien nog iets aanpassen ofzo hé,
véél kijkplezier daar zou ik zeggen :-)

En dan heb ik vandaag voor mijn mama een blog aangemaakt, zij heeft als hobby breiën, haken,..
dus ga aub ook eens bij haar blog een kijkje nemen, http://breiprobeersels.blogspot.com,
aan mij heeft ze in elk geval al een fan en volger :-)

Groetjes, Jaimie

3 opmerkingen:

Arina zei

hallo jaimie, dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog.
ik zie dat je een neiuwe blog bent gestart.leuk en gezellig.
ik hoop natuurlijk leuke dingen ook van jou te zien.ben erg benieuwd.
wil je een leuke achtergrond op je blog.
misschien is dit iets voor je
http://cute-bloglayouts.blogspot.com/ daar heb ik mijn achtergrond ook vandaan.
en het mooiste is dat het gratis is.
je hoeft alleen maar een berichtje achter te laten met je mailadres en dan sturen ze je de code toe van de layout die je hebt uitgezocht.
zoals je kan zien ben ik nu ook volger van je geworden.
groetjes arina

marika zei

heb uw moeders blog al bij mijn favorieten geplaatst,en ben ook al volger natuurlijk

groetjes,Marika

Marjanne zei

Bedankt voor het meedoen Jaimie! ik heb jouw gezellige blog ook bekeken, wat een leuke creaties! en ga nu even bij je moeder langs!