woensdag 23 juni 2010

Nog meer doosjes gemaakt

Hallo allemaal,

Vandaag is onze zoon jarig, 10 jaar!!
(ik mag eraan geloven, een tiener in huis,
want ben ik nu zo oud, maar vroeger puberde wij toch zo jong toch nog niet hé!)

Hij zit wel op een bijzonder onderwijs, ga er niet over uitwijden waarom enz,
maar zijn zus heeft dit jaar een afscheidsfeestje in school en tja broer wilde nu ook wel eens na al die jaren iets doen in de klas??
OK, dus mama mocht doosjes maken en iets lekker instoppen voor elk kindje, gelukkig zitten ze maar met 10 in de klas :-)
En aan bomma had hij gevraagd een cake te bakken,( hhhmmm en bomma kan dat goed hoor, die is lekker hoor!!)

Ik mocht wel doosjes maken,na een paar voorbeelddoosjes, heeft hij zelf gekozen voor de leerlingen een puntdoosje en voor zijn juf een melkkarton, (vond het nu wel meer patronen voor suikerbonendoosjes , maar ja hij mocht kiezen hé)

Deze patronen heb ik van een kindersite ergens gehaald, ze zijn heel leuk.
maar ik mocht de doosjes niet versieren of zijn naam opzetten, enkel 10 mocht erop staan en dat wilde hij zelf doen.
Ik heb ze dan in een rieten mandje gestopt, dacht amai moest dat mandje voor ons dochter zijn, zou nogal aan versieren moeten geloven :-), en nu is het zo mannelijk neutraal, maar ja eenvoud siert ook hé :-)
Zelf had hij dan nog een blad geschreven met de namen van de leerlingen op en dat moest nog mee in het mandje gestopt worden. En met deze doosjes en een lekker cake is hij naar school nu.



Groetjesn

11 opmerkingen:

Arina zei

hoi hoi jaimie, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon....
nu komen de spannende puber jaren, ik hoop dat je goed bent voorbereid.. hihihihiihhihi
nou dat ziet er erg mooi uit, is wel leuk om zo je traktatie te krijgen

een fijne verjaardag
groetjes arina

Gerda Hartman zei

Van harte met je zoon. Ja, ze hebben zo hun eigen ideeën op een gegeven moment. Maar wel fijn dat je nog wat mag maken. Ik heb gisteren van mijn nicht een mooi doosje gekregen, nog voor mijn verjaardag. Ik zal er eens foto's van nemen, dat vindt je vast leuk om te zien.

marika zei

dat heb je weer prachtig gedaan hoor!ziet er erg leuk uit

groetjes,Marika

Bietje zei

Proficiat met de verjaardag van je zoon. De doosjes zien er prachtig uit. En jongens zijn nu eenmaal meer van het strakke, zonder tierlantijntjes. Eerlijk gezegd kan ik dat ook erg waarderen.
Zelf ben ik lerares en ik weet dat ALLE kinderen hun eigen kwaliteiten en talenten hebben, ongeacht op welk niveau ze hun schoolopleiding doen. Dus ook jouw zoon is bijzonder en heeft zijn talenten. Het gaat er om dat je ze gebruikt.

yvette zei

Hoi Jaimie,

Ziet er leuk uit hoor zo,die doosjes.
Leuk he dat je zoiets voor ze kan doen??!!
Mijn oudste dochter wordt dit jaar 9 en soms denk ik bij mezelf:ben ik moeder van een kind van 9?zo groot en zo wijs....En het is zo waar,wat gaat de tijd toch snel...

Groetjes Yvette

Jolanda Cuper zei

Zo jij bent druk geweest! Dat ziet er gezellig uit!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wauuuw wat ziet dat er super leuk uit
je zoon zal er wel blij mee zijn geweest
dat hij dit mag uitdelen

gr hetty

Marianne zei

Ze beginnen pas echt te puberen eens ze in het middelbaar zitten, let maar op, dan ga je grijs haar krijgen ;-). Wens hem maar een dikke proficiat hoor. Leuke doosjes hoor, kan me wel voorstellen dat hij er als jongen niet teveel fikfak op wil hebben.

yvon zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag. Leuke doosjes heb je gemaakt.

Groetjes, Yvon

Baukje zei

hallo jaimie,

nou ik heb jou blog ook gelijk even gekeurd en hij ziet er super uit met leuke creatie's dus ik kom ook zeker vaker langs en ben je dan ook gelijk gaan volgen :-)
tja hoe wij ook vriendinnen zijn geworden is ook weer een verhaal apart maar ze is er 1 uit duizenden!!!! en we kunnen het super vinden en hoop ook ons leven lang dat zo te houden en tja we beleven samen altijd aparte dingen maar ook afzonderlijk hoor hahahahahahaha

Groetjes Baukje

Eveline zei

wat een leuke doosjes!!

groetjes
eveline