vrijdag 11 juni 2010

Oh zo erg jammer!

Hallo allemaal,

jullie hebben allemaal mijn clownkaartje toch gezien , het was voor onze zoon, dus ik had het die dag ook direct gepost naar hem, nu halen wij terjuist de post uit onze brievenbus, en wat zien wij nu....onzen zoon zijn envelop, jaja met een melding op, niet genoeg gefrankeerd, ik gaan wegen, allee 24 gr, dat is toch maar één postzegel??
Tot het bij mij ineens binnen schoot, dat het een vierkante envelop is en waarschijnlijk daarom!!

Hoe stom kan je zijn, hoe irritant nu toch, wetende dat het niet is aan gekomen, ...
oh ik kon zo beginnen wenen, en veel heb je met de stress hier al niet nodig tegenwoordig :-)

Ik heb de envelop nu op zijn bureau gaan leggen , dan krijgt hij het maar bij thuiskomst straks hé.

Ik wil jullie wel bedanken om al jullie lieve reacties op dat kaartje, dat doet me zo goed nu, dank u lieve mensen !

En nu weet ik dus bij die envelopjes uitzien met de post hé.

Groetjes,

5 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Achhhhhh neeee toch! het zal niet waar zijn! dat is toch wel heeel erg jammer! Nou dan heeft ie bij thuiskomst nog wel iets leuks! maar het was de bedoeling niet! ik snap dat je er behoorlijk van baalt!

marika zei

oooh,da's balen zeg!!!Maar het is natuurlijk ook wel leuk om bij thuiskomst een kaartje te krijgen,dus hij vergeeft het je vast wel.
En inderdaad,bij vierkante kaarten moet je in Belgie meer betalen.Belachelijk vind ik dat,in Nederland is het allemaal dezelfde prijs maar hier kan dat natuurlijk niet.
Maar goed,de volgende keer zul je er welop letten nu

groetjes,Marika

Marjolijn zei

Jee wat raar zeg, ben ik blij dat ik in nederland woon!
Hier gaat het trouwens wel naar de 2 postzegels boven de 20 gram.....

Groetjes Marjolijn

Eveline zei

dat is vervelend !!

heb ik ookal eens gehad. of dat de kaart nooit op zijn bestemming toekomt . dat is noch minder leuk..

groetjes

eveline

Marianne zei

Ja, in belgie moeten er twee zegels op een vierkante vlop, gelukkig is ie toch aangekomen.