zaterdag 5 juni 2010

schatten op ...de kinderkamer :-)

Hallo allemaal,




Oh, kijk eens wat ik tegen kwam bij het opruimen van de kinderkamer,
ik was het al vergeten en ik had het jullie nog niet laten zien,

Dit heeft ons dochter gemaakt, toen ze nog 4j was, lief hé??
Ze heeft het kadertje geel geverfd en dan heb ik met servetten op stickerfolie de vier konijnen gegeven en zij heeft ze toen in de vier hoeken gekleefd, en dan moest er een foto in van haar konijntje Pluisje.

Ik heb ons konijnen ondertussen de grote wilgenbal gegeven en ze vonden het superlekker en de kat vond het gewelig om in de inhoud te liggen rollen, doorvliegen,..



Ik hoop sebiet een kaart te kunnen maken, mijn ventje verjaart morgen en hij is straks even weg, zo kan ik het kaartje snel maken, maar ik heb geen idee wat en of ik een mannenafbeelding heb ofzo, dus even zoeken sebiet.

Groetjes,

5 opmerkingen:

cristel zei

je kan zien waar ze het talent van heeft he en heel leuk gedaan ook
grtjs

suzie zei

oooo , das weer mooi wat die kleine meid gemaakt heeft !

Marjolijn zei

Och wat schattig zeg!

Groetjes Marjolijn

Jolanda Cuper zei

Allereerst bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
Schattig dat lijstje met konijn! Heel erg leuk!
Succes met de kaart!
Groetjes Jolanda.

marika zei

amai zeg!zo mooi.Ge ziet waar het talent zit

groetjes,Marika