vrijdag 4 juni 2010

veel inpakwerk

Hallo allemaal,

Weet je wat het ergste is aan dat inpakken?....je knutselgerief in je handen hebben en in een doos moeten doen, de doos dichtdoen, beseffen dat je er nu 6 weken niet aan kan, en dan de dozen stapelen in de garage.
Ik moet zeggen, ik heb ze wel vanvoor gestapeld, moest ik me toch niet kunnen houden, kan ik ze nog terug nemen :-)

Maar ik moet toch nog kaarten maken één van de dagen hoor! Tegen zondag moet er al één af zijn.

Nu verder inpakken, zodat ik sneller hier binnen mijn kaarten kan beginnen, moet aan mijn gerief geraken hé!

Oh ja en aan Marika wil ik nog even zeggen, dank u hé meid voor het cadeau!!

Groetjes,

3 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Succes met inpakken. Ik ben maar een keer verhuisd en het is beslist mijn hobby niet. Maar ja, als je er op vooruit gaat, moet je er wat voor over hebben. Af en toe wat knutselen houdt je vast op de been.

marika zei

ik ken ook wel leukere hobby's dan inpakken,haha.Maar het fijne aan uitpakken is dan weer dat je alles weer een mooi plaatsje kunt geven.Alleen moet je daar nog een paar weekjes voor wachten.
Enne,tis met plezier gedaan hoor,dat weet je hé!

Ilse zei

Succes met je verhuis . Waar kunnen we je kaartjes bewonderen ?