donderdag 17 juni 2010

winkel craft & things en jongenskaart gemaakt

Hallo allemaal,

Dank u wéér allemaal om mijn blogje te willen volgen en om de lieve reacties steeds!

Vanmorgen met mijn mama richting Antwerpen gegaan,naar de winkel Crafts & things,
daar werden wij vriendelijk ontvangen door Elke, er was net een workshop bezig, vonden we wel leuk precies,
hebben ons dan op het einde, van ons winkelbezoek (na 3u!!!, want daar is veel te zien, als je er voor de eerste keer komt)
ook ingeschreven voor twee workshops mee te volgen, volgende week donderdag is het de magnolia-workshop en dan daarna twee weken is het er éne, de basis van de inkten, lijkt me leerrijk en dat leerrijk kan ik zeker nog gebruiken hoor :-)
We hebben antwoorden gekregen op onze vragen en natuurlijk zijn we niet met lege handen buiten gegaan, want Elke had in de winkel de stempels van Morehead, penny black, stampvie,.. tja en die zocht ik om mee te mogen doen aan hun challengeblog!

Dan om 19u krijg ik het ineens en wilde ik toch nog een kaart maken voor de challenge een hoop inspiratie,
daar is de challenge een kaart maken met uw mooiste stempel, maar aangezien ik nog lerende ben, heb k weer gebruik gemaakt van een stempel van Sliekje,
en voor de cupcakecraftchalllenge, is de challenge, one for the boys, en aangezien onze zoon volgende week verjaart vond ik het een leuk idee om er dan alsnog voor te gaan, en mee te doen, deze kaart is voor beide challenges!

Maar mensen wat maken jullie mooie kaarten, mijn moed zakt me gewoon in de schoenen, ik heb zo iets van , ség dat van mij durf ik amper tonen :-)



Benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes, Jaimie

8 opmerkingen:

susie zei

maar meiske dit is weer een schoooon kaartje ,
je moet nie verlegen zijn,
het mag er weeral gerust bij zijn hoor !
knuffel

marika zei

wat een leuk kaartje weer zeg,straks mag je uitleg geven wat die letters zijn.Enne,niet vergeten al je stempels mee te brengen he,want ik wil ze natuurlijk wel zien

knuf,knuf,
Marika

cristel zei

nou hij is toch hartstikke leuk je kaart en als moet je leren toch
grtjs

Sandraatsjuh zei

Haai Jaimy,

Hij is toch hartstikke leuk geworden!! en ach aldoende leert men zeggen ze immers! dus gewoon doorgaan hoor! (misschien een goed bedoeld! tipje! probeers eens op effen papier in te kleuren/correspondentiekaartjes ik vind linnen altijd zo moeilijk kleuren!)

ik ben nu al weer benieuwd naar je volgende creatie! en natuurlijk wel vertellen hoe je workshop is gegaan he!

nicolet zei

Nou Jamie je kaartje ziet er toch erg leuk uit!! En bij iedereen veranderen de kaartje in de loop der tijd!!
Wat leuk zeg, twee workshops in Antwerpen!! Veel plezier daar!!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Leuke stoere kaart!
Is dat een sliekje digi? Hij komt me bekend voor.
Veel plezier op de workshops!
Groetjes Jolanda

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie, die digi's van Sliekje zijn ook zo schattig hé.

sliekje zei

Hoi Jaimie,
Ik vind je kaart hartstikke leuk geworden hoor! Je kan van het kijken naar andermans kaarten een hoop leren maar je moet altijd gewoon lekker je eigen "ding" blijven doen. Iedereen heeft zijn eigen stijl en zijn eigen smaak en dat maakt het juist zo leuk :-)
groetjes Sliekje en katjes