donderdag 24 juni 2010

Workshop magnolia

Hallo allemaal,

Eerst natuurlijk weer even zeggen, dank u voor al jullie lieve reacties en de felicitaties voor onze zoon!

Ik had jullie al verteld dat mijn mama en ik bij Elke in Crafts & things te Antwerpen, al zeker twee workshops gingen volgen hé,
awel vandaag zijn mijn mama en ik naar de eerste geweest,
het was een magnolia stempel inkleuren in combinatie met de copics en de derwents,
na lang aarzelen of ik de copic wel op mijn stempel durfde plaatsen, want met copics had ik nog niet gekleurd,
en ook de andere 4 deelneemsters gingen gelijk pijlen uit een boog voor hun werkje,
maar na een langzaam begin van veel aarzelen, voorzichtig (lees te hé Elke,hihi) inkleuren,
alles vergeten wat Elke gezegd had (sorry Elke, niet dat jij niet goed uitlegt hoor, maar de stress en vermoeidheid zijn mij te machtig aan het worden vrees ik nu),
maar het is mij toch als laatste gelukt mijn werkje af te hebben en ben ik eigenlijk best tevreden met mijn eigen bekomen resultaat voor de eerste keer.

Mijn mama haar kaartje staat op haar blog, http://breiprobeersels.blogspot.com, het is hetzelfde kaartje dat we allemaal gemaakt hebben en toch is het allemaal net iets anders geworden, gek toch hé, dus ga bij mijn mama ook maar eens piepen, dat kaartje is ook mooi hoor!!!



Elke, het was zeer leerrijk en leuk, en wij komen zeker nog terug, al zeker voor de inkten-workshop hé, maar we zullen nog wel andere workshops komen meedoen hoor:-)

Groetjes,

8 opmerkingen:

Marijke zei

het is een heel mooie kaart geworden!
leuk met die copics!
ik doe het zelf (nog) niet, maar k vind het een heel mooi resultaat geven!
fijn dat je volger bent geworden, ik volg nu ook jouw blog
liefs
Marijke

Arina zei

nou je hebt goed je best gedaan, je hebt er een mooie kaart van gemaakt.

groetjes arina

Sandraatsjuh zei

Haai Jaimie!

Zo dat is wel mooi geworden zeg! en dat zo voor de eerste keer!! top!
werkt het nu heel anders als met de derwent?

Groetjes Sandra

susie zei

Hé meiske

Had het al gezegd hé dat jouw kaartje mooi was !
En we hebben gisteren toch weer lol gehad, hihi.

Knuffel

Marianne zei

ook een schoon kaartje Jaimie. Ik heb al op je mama haar blog gelezen dat er 't een en 't ander aan jullie vingers is blijven plakken ;-). Mischien even een biechtje en een fotoke van de buit? Tja, kan ook niet anders hé met al die verleidelijke stempelkes. Is maar goed dat ik daar nie in de buurt woon.

marika zei

wauw,da's echt wel prachtig werk!Heel erg moi geworden hoor
Ene,wat Marianne zegt,we willen natuurlijk wel zien wat je allemaal gekocht hebt daar

groetjes,Marika

Anneke zei

Wat een mooi kaartje!
ieder zijn eigen ding he met het kleuren,
ik hem ook derwents kleurtjes maar dat vind ik nou zoo moeilijk waarom weet ik niet :) Maar mijn ding zijn eerder de copics! hihi..
alle geluk dat we allemaal verschillend zijn he! je hebt de afgelopen tijd prachtige dingen gemaakt! En de foto's van je afgestudeerde kleuter zijn echt heel leuk :D
liefs Anneke

Jolanda Cuper zei

Mooie kaart! Prachtig gemaakt!
Leuke workshop!
Groetjes Jolanda.