maandag 21 juni 2010

Zelfgemaakt doosje voor de juf

Hallo allemaal,

Ons dochter heeft straks een afscheidsfeestje van de derde kleuterklas, deze school heeft ook een lagere school eraan ,
en de laatste kleuters vieren hun overstap naar de grote school vanavond, en ik heb voor haar juf dit doosje gemaakt om ons dochter het straks te laten afgeven met wat lekkers in natuurlijk :-)

Dit patroon is van internet gehaald, ik denk ooit eens van jannie van der Zwan, Jannie kan dat??,
Het is wel een heel leuk patroon om te werken ,het is volledig uit zijn geheel.

Ik kreeg de foto maar niet goed, de tekening blijft maar wazig, grrr,
heb verschillende foto's binnen en buiten getrokken en heb de redelijkste eruit gehaald;





Groetjes,

11 opmerkingen:

Hetty zei

Wat en mooi doosje wat zal ze daar
blij mee zijn

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Wat een ontzettend leuk en schattig doosje!
Ben al 25 jaar juf maar zo'n prachtig doosje heb ik nog nooit ontvangen!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

een mooi doosje Jaimie, ze zijn ook leuk om te maken hé. De juf zal zo'n zelfgemaakt kadootje zeker weten te apprecieren.

susie zei

't Is echt een mooi doosje en weer op zo'n plezante manier gemaakt !

Knuffel

Sandraatsjuh zei

Wat een vreselijk lief doosje!

Ik denk dat de juf er erg blij mee zal zijn!

yvon zei

Wat een mooi doosje, daar zal de juf zeker blij mee zijn.

Groetjes, Yvon

marika zei

allereerst gefeliciteerd met illyana's kleuterdiploma!!!En dan ook nog een dikke proficiat voor het maken van dit leuke doosje,de juf zal een tevreden mens zijn als ze dit ontvangt

groetjes,Marika

Arina zei

hoi jaimie.
bedankt voor je lieve reactie´s altijd op mijn blog..
en om even op je vraag terug te komen, ik heb inderdaad bepaalde dingen in 3d terug laten komen...
en trouwens wat een schattige doosje voor de juf!!!
groetjes arina

anneke's creaties zei

geweldig jaimie, wat is dit een lief schattig doosje, daar zal de juf zeker blij mee zijn.

groetjes anneke

elke verschooten zei

knap gedaan!!

groetjes


elke

Marijke zei

fijn om zelf die cadeau'tjes te kunnen maken!
Ben momenteel ook bezig met doosjes te maken voor de juffen. Ik hoop ze volgende week te kunnen plaatsen op mijn blog.
Wat worden de kindjes snel groot he! Proficiat met je 'ze gaat bijna naar het 1e dochter' :)
Wij hebben vanavond receptie, mijn oudste verlaat ook de kleuterklas, wat een grote stap! :)
liefs
Marijke