maandag 12 juli 2010

100% schattig

Hallo allemaal,

Gisterenavond nog even met mijn mama zitten knutselen, hihi, maar het werd weer schandalig laat
en ons kaartjes waren nog niet af, ik moest dat van mij enkel nog plakken,
dus nu had ik even terug wat tijd vrij en heb ik het mijne agewerkt.

De sketch is van Fridaysketchers;



Dan bij Just magnolia is de challenge , 3 bloemen, 2 papieren en 1 lint,
ik hoop dat ze bedoelde 2 designpapieren, anders heb ik teveel papier gebruikt ;-)
Maar dan zal ik het wel horen van iemand van het designteam daar denk ik ?!

En dit is wat ik ervan gemaakt heb;



Groetjes,

9 opmerkingen:

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

gr.Louise

Arina zei

HOI JAIMIE, WAT EEN LEUKE KAART WEER...
IK HOOP DAST JE WINT, SUCCES.

GROETJES ARINA

Thea zei

Een lekker vrolijk kaartje en succes met de challenge.

Groetjes
Thea

Jolanda Cuper zei

Je gaat echt als een speer!
Tjonge wat een creativiteit!
Leuk hoor!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en ik zal voor
je duimen

gr hetty

Francis zei

Wat een leuk kaartje zeg! Super!

Groetjes,
Francis

susie zei

Tis weer e schoontje geworden zenne !
En ja de tijd vliegt als 't plezant is hé. :)

Dikke bees, mama.

Marianne zei

't s weer een mooie geworden Jaimie. En er word idd twee designpapiertjes bedoeld. Succes .

yvette zei

Ik ben jaloers op je Jaimie,lekker knutselen met je mama!!!!
Super leuk dat jullie dezelfde hobby hebben!

Groetjes Yvette