zondag 11 juli 2010

Awards gekregen!!

Hallo allemaal,

Vanmorgen las ik tussen mijn reacties dat Arina iets op haar blog had staan voor mij, dus ik benieuwd natuurlijk.

Ik heb van Arina twee!! awards in ontvangst mogen nemen!! ARINA DANK U MEID!!! Ik blij dat je mijn blog leuk vind:-)





Hihi, dit is de eerste keer dus ik wist absoluut niet hoe dat ging, ik wilde hem eerst niet, niet dat ik ondankbaar ben hé!
Neenee, maar ik dacht dat je hem moest doorgeven en daardoor moest gaan kiezen tussen bepaalde blogs en dat wilde ik niet,
ik zie elke blog even graag, vind dat iedereen even veel werk in zijn blog steekt (de éne is er gewoon beter in dan den andere),
ik ga graag bij iedereen kijken en laat dan ook graag een reactie achter en zelf krijgen we natuurlijk ook graag een reactie en een volger hé, ..

Dus daarom deze awards geef ik door aan......AL MIJN VOLGERS!!!
(mensen aub eerlijk is natuurlijk ook eerlijk, en alleen als je volger bent, mag je hem nemen)

k wil al mijn volgers nog eens bedanken voor de lieve reacties en het volgen van mijn blog,
Aan eventuele nieuwe volgers na mijn berciht nu, doe het enkel alleen uit jezelf aub , omdat jullie mijn werk leuk vinden en nu niet voor die award hé :-)

Arina nogmaals bedankt !!!!!

groetjes,

2 opmerkingen:

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd et je Awards ook ik kan nooit kiezen aan wie ik hem wil geven daar heb ik teveel volgers voor dus ik vind ook dat iedereen hem verdiend die regelmatig op je blog komen

gr hetty

Ilse zei

Veel plezier met je award Jaimie, je hebt ze dubbel en dik verdiend.