donderdag 1 juli 2010

Challengekaart voor twee challenges

Hallo allemaal,

Dank u voor al jullie lieve en leuke reacties hoor!!!

Vandaag had ik geen tijd om te knutselen,(kinderen hebben 62 dagen vakantie, wie vind zoiets uit,hihi)
daarna geen zin, maar tegen 22u kreeg ik toch de kriebels,
en ben ik aan een kaart begonnen, ik heb een kaart gemaakt, die ik ga laten meedoen met een hoop inspiratie challenge blog, daar is het thema , maak een verjaardagskaart, en aangezien ons dochter begin Augsutus verjaart heb ik al ineens een kaartje gemaakt voor haar en ik heb dan de sketch gebruikt van house of sketches en ook daar doet mijn kaart aan mee.

Dit is de sketch van house of sketches,



En dit is wat ik er heb van gemaakt heb, (weer binnen getrokken sorry),
de stempel is vanuit Elke haar winkel, crafts en things, hihi, ik heb de paraplu oogjes gegeven, vond het wel kunnen op een kinderkaartje.Ik vind het zelf best een schattig kinderkaartje, ok seizoen van de stempel zit juist met de temeratuur buiten nu, maar ik wilde hem zo graag eens uitproberen.



Groetjes,

19 opmerkingen:

susie zei

ooo wat een leuke kaart is dit !
Mijn hand ging naar het scherm want ik wilde aan de oogjes van de plu voelen,mm .. okéé ... hihi.

Schattig hoor en deze kaart past helemaal bij m'n kleindochter. :)

Knuffel , Susie

susie zei

En meiske, dat heb jij weer goed gedaan !!

ikke, nog eens, xx

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje zeg en wat een enig stempel leuk zo met die oogjes ikdenk dat je dochter er erg blij mee zal zijn.

Fijne dag,

Louise

Mery zei

Hai Jaimie,

ik zie dat het nog gelukt is ;o). Heel mooi kaartje is het geworden en erg grappig zo met die oogjes.
Bedankt voor het meedoen met HoS.

Liefs Mery

Baukje zei

wat een super lief kaartje!!!!!

Eveline zei

wat een leuke kaart!! en die oogjes zijn zo een leuk en grappig detail!

groetjes

eveline

Marianne zei

Wat een leuke kaart Jamie. Ik zie dat het gelukt is met linken.

jaimie zei

Ja hé ..Marianne, nogmaals dank u voor de tip hoor!

Groetjes,

Thea zei

Hoi Jaimie,

Een heel mooi kaartje.
Fijne dag.

Groetjes
Thea

magnoliagirl zei

een ontzettend leuk kaartje!daar zal ze vast blij mee zijn!

en ja het is echt te warm in de knutselruimte!dus doen we het maar in de tuin!maar voor de kids is het dan weer SUPER!die kunnen zich volledig uitleven!hihi........

groetjes kelly

marika zei

superleuk kaartje!illyana zal blij zijn

groetjes,marika

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan! Grappige stempel met die kikker paraplu! Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Hoi Jaimie,
dat is super leuk gedaan met die oogjes :)
Zo heb ik er ook nog ergens liggen, ga ze eens zoeken ;)
je kaartje is heel leuk
Liefs Anneke

Nicole zei

Sorry Jaimie er ging wat verkeerd ben nu wel volger enne zeg maar gewoon jij en je hoor ;)

Liefs Nicole

Mandy zei

Jaimie your card is gorgeous, so sweet and your ribbons look fab
hugs Mandy xx

Nicole zei

Dank je Jaimie vooor je compliment jou kaart is ook erg mooi

Liefs Nicole

Bietje zei

Zie ik dat goed? Zijn dat van die bewegende oogjes? Wat een leuk idee. Je ziet vaker van die paraplu's met 'ogen' er bovenop. Alleen bewegen die niet. Je dochter is hier vast blij mee.

jaimie zei

Ja hoor, dat zijn van die beweegbare oogjes, vond dat voor een kinderkaartje wel kunnen :-)

Groetjes, Jaimie

Angelwood zei

This is just adorable, Jaimie! I love the image and the googly eyes added to the umbrella is too cute! Wonderful job! hugs, Angela

ps... Thanks for visiting my blog!!!