vrijdag 9 juli 2010

één kaart, 4 challenges

Hallo allemaal,

Dank u voor de lieve reacties!!

Ik ben me hier serieus wat kaarten aan het maken, maar ik kan niks anders doen, het leven in dit appartement houd volledig op, alles staat zo goed als klaar, behalve natuurlijk de dingen die je nog dagelijks nodig hebt hé.
We staan allemaal vertrekklaar, enkel de sleutel nu nog hé. En geloof mij als je wacht , duurt 10 dagen nog lang hoor!!!! En geduld, niet mijn sterkste kant :-)

Maar goed, mijn kaartje nu,
ik heb een kerstkaart in de zomer gemaakt, hihi, ik hoor me nog aan Cristel vragen, is dat moeilijk als je niet in het winterseizoen zit en nu heb ik het dus zelf ondervonden, het ging ja, maar de sfeer van kaarsjes,...
heb je toch niet nu hé,hihi.

De sketch van de kaart is van Create for fun challenge,



dan de crazy 4 fun challenge, daar is de challenge C4C44, 2 of meer lintjes, ik heb er twee fijne groene achter de tekening gedaan en 1 grijs, waarvan een strikje gemaakt.
Die cute dreams christmas challenge, wilde een krans zien, dus heb ik met blaadjes een krans gemaakt rond de tekening.
En cardsformen challenge, daar was de challenge christmas in July.

Dus ik hoop dat ik alles juist heb gedaan?

Dit is wat ik ervan gemaakt heb;



Groetjes,

16 opmerkingen:

Donnas Den zei

Have fixed the link issue, :) . Wonderful card, Jaimie. Love the frame of leaves. Thanks for joining us over at Cards for Men and good luck with the challenge.

Donna x

susie zei

OO wat een schoneke !
Wééral zo mooi uitgezocht.

Dikke knuffel , mama

Arina zei

hoi jaimie, hij is wer leukkkkkkkkkkkkkkk

groetjes arina

Jolanda Cuper zei

Knap hoor! Je bent er goed mee bezig!
Groetjes Jolanda.

marika zei

wauw!heel erg mooi.Het gaat wel goed daar hé,met al die challenges.Amai,ge gaat gelijk een speer

groetjes,Marika

Hetty zei

Wat een super gaaf kaartje

gr hetty

Anneke zei

Hoi Jamie,
mooi kerstkaartje!
Kan me voorstellen dat die 10 dagen lang duren,
maar daar heb je je hobby dan weer voor he om die tijd op te vullen ;) hihi...
Alvast veel succes met jullie nieuwe woning en ik hoop dat jullie snel je sleutel hebben :)
Liefs Anneke

scraplouise zei

Mooi kerstkaartje hoor kan me voorstellen dat je met dit warme weer niet echt in de steeming komt.

Wel knap van je hoor dat alles al klaar staat ik zo geloof ik alles op het laatste moment doen.

Fijn weekend,

Louise

Anneke zei

Hoi Jaimie,
ja ik zag het zelf ook dat mijn blog zowat zwart was :) ik heb toen een andere bloglayout gemaakt en is het weer opgelost ;)
Liefs Anneke

Marianne zei

een mooie kaart jamie, en alles is goed om wat afkoeling te hebben nu, dus ook kerstkaarten maken ;-)

Kym Weber zei

Very pretty card! Beautiful colors used! Love the leaves around the image! Fabulous job! Thanks so much for playing along with us at Cards for Men! Hope you'll be joining us for the next challenge!

~Hugs~Kym

Evgenia zei

what a cute card! love your Santa!
Thank you for playing with us this week on Die Cut Dreams Christmas Club.

Lori zei

Great wreath, thanks for joining DCD Christmas challenge!

Debbie zei

een mooi kerstkaartje hoor! heel leuk gedaan ook het kransje van blaadjes!
xxDebbie

issy zei

Super card, The leaves make it special.

Thank you for playing along with Cards for Men, and good luck in the challenge.

issy

Patricia St Martin zei

Just love your card. How fun, Christmas in July! Wonderful layout. Cute image. Thanks for joining us at Donna's Den of Crafts. Good luck on the challenge.