woensdag 7 juli 2010

één kaart voor 3 challenges

Hallo allemaal,

Amai gisteren was een spannende dag en zo zullen er nog wel wat volgen, hihi.
18 Juli krijgen we de sleutel, dat is onderling met de eigenares in het begin al zo overéén gekomen.
Dus volgende zondag is het zo ver, nog 1 1/2 week en dan pas gaat mijn kaartengerief in een doos hoor!!
Want kaarten maken is het enige qua ontspanning dat ik hier nog kan doen nu!

Ik heb net een kaart gemaakt voor 3 challenges, ik hoop dat ik het allemaal juist heb toch :-)

de sketch is van House of sketches en als extra moest er kant op de kaart te zien zijn;



Bij Marianne Design Challenblog moest er glitter te zien zijn en je moet een stempel van hen gebruiken hé,
ik heb geprobeerd mijn kaart zo goed mogelijk te trekken, maar ik kreeg maar geen foto waar je ziet dat er op het kleedje glitter zit, ook op het achtergrondpapier zit glitter.

En dan bij Cute Card Thursday was de challenge " let's get fruity".

En dit is wat ik ervan gemaakt heb;



En dit is de foto waarop je al wel kan zien dat er op het achtergrondpapier glitter zit, maar helaas niet kan zien dat de randjes van de bloemen, op haar kleedje ook in glitter is.



Groetjes,

14 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie,

Nou ik zeg: ZEER GESLAAGD!!

Ohhh en verhuizen moet er niet aan denken! pfffffff en inderdaad als je nu nog wat ontspanning haalt uit het kaarten maken dan VOORAL DOORGAAN!

susie zei

oooooo das schoon !!!

Echt een zomers kaartje.
Bezige mie zijde gij ....

Knuf mama

Marianne zei

gefeliciteerd met de nieuwe woning. Amai, ik ben blij dat wij dat allemaal al achter de rug hebben. Een mooi kaartje heb je gemaakt Jaimie, en je kan toch toch een beetje zien dat er glitter opzit hoor.

Arina zei

HOI HOI JE HEBT ER WEL EEN HELE MOOIE KAART VOOR GEMAAKT SUPER .

MOOIE KLEURTJES HEB JE GEBRUIKT.
GROETJES ARINA

Hetty zei

Wat een super mooie kaart en wat leuk dat
je meedoet met HOS

gr hetty

scraplouise zei

Wat een lekker vrolijk kaartje zeg, en sterkte met alles.

gr.Louise

marika zei

amai,3 sketches ineen.Ge doet het al beter dan ik,haha.Veel succes maar weer!
ik vind het trouwens een prachtig kaartje hoor

groetjes,Marika

Bietje zei

Spannende (en drukke) tijden voor jullie. Dat je nog tijd hebt om kaarten te maken, zeg. 18 juli, dat is over 11 dagen al. En er is nog zo veel te doen, inpakken, uitzoeken, weggooien, adreswijzigingen en misschien ook nog klussen in het nieuwe huis.

Kitty zei

Een heel mooi kaartje.
En een verhuizing in het vooruitzicht.
Succes er mee,ondanks de drukte toch ook een beetje proberen te genieten.

Groetjes Kitty

Marijke zei

heel leuke kaart, 3 sketches in 1: knap gedaan!
Fijne vooruitzichten! Die verhuis is natuurlijk iets minder leuk, maar nadien fijn genieten van julli nieuwe woning!

Anneke zei

Hoi Jaimie,
die ziet er lekker uit :) hihi...
Je kaartje is heel leuk! En je brengt me op idee'en vind het zo'n moeilijk papier met dat fruit :) Maar nu ik het bij jou zie heb ik een idee'tje opgedaan voor ermee aan de slag te gaan ;) hihi
liefs Anneke

Mery zei

Hai Jaimie,

Tis weer een prachtig kaartje geworden. Dat je nog tijd hebt om te freubelen haha. 18 juli is zo hier.
Bedankt voor het meedoen met HoS.

Liefs Mery

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
groetjes Liesbeth

miriam zei

leuk en vrolijk kaartje

bedankt voor het meedoen met HOS
groetjes miriam