zondag 4 juli 2010

Fleshouder voor totally tilda challenge

Hallo allemaal,

Ik wilde graag eens mee doen aan de nieuwe totally tilda challenge en ik had hier nog een fles staan die ik nog wilde afgeven, dus ik had gevraagd aan de owner van de challenge, of ik een andere vorm dan een kaart mocht maken en ja dat mocht , zolang het thema rich brown en creams er maar in te zien is, ik denk dat ik dat toch goed begrepen heb zo hé??

Ik heb het patroon zelf getekend en inéén gefrutst, maar mensen wat heb ik gevloek, er ging gisteren écht niks goed hé (lees mijn verdwijning van mijn blog maar eens ,hihi), en ook die warmte hé, ppff, werkt ook niet echt mee hé!
Ik heb veel fouten; maar toch ben ik best fier op mezelf dat ik dit toch al bereikt heb :-)

Dit is de voorkant,



Dit is mijn ingekleurde stempel, wat ik nog steeds moeilijk vind;



Dit is de zijkant, ik heb hier onze nieuwe swirl(?) gebruikt;



En dit is de achterkant;



Groetjes,

21 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat een toffe fles doosje
groetjes patricia

Susie Sugar zei

Jaimie this is excellent darling totally amazing I love it so much !!!
Thanks for joining in our first challenge at the Totally Tilda Challenge
Hugs Susie & the TT DT XX

Kitty zei

Je fles verpakking is super en heel goed gelukt.

Groetjes Kitty

Lori zei

Wow what a project, thanks for joining Totally tilda!

susie zei

Waaauuw meiske !

Ik bekijk nu de flessenhouder( in 't echt ! ) en hij is nog mooier dan op de foto ! Fantastisch !!
En de inkleuring is heel subtiel gedaan, jij wordt alsmaar beter !!
Puik werk geleverd ! Proficiat !

Knuffel mama

Arina zei

nou jaimie, dat heb je even mooi gemaakt meid..
ziet er super uit.
het in kleuren gaat steeds mooier worden let maar op !!!
over een tijd dan denk je wouww heb ik dat gekleurd.
veel oefenen.
maar dit heb je mooi gedaan
groetjes arina

scraplouise zei

Hij is echt geweldig zeg, succes met de Challenge.

gr.Louise

Hetty zei

Hij is echt gaaf je hebt het super mooi gedaan

gr hetty

Marianne zei

heel mooi gemaakt Jaimie

marika zei

wauw!dat ziet er super uit zeg!!!knap gedaan hoor

groetjes,Marika

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan! Prachtig cadeau!
Groetjes Jolanda

nicolet zei

Ooh wuaw die is gaaf geworden Jaimy!!
Groetjes Nicolet

stempelfreaks zei

Hai wat heb je dat super leuk gemaakt. Leuk kado om te krijgen.
Groetjes Larissa & Astrid

craftykitten zei

Ooh Jaimie what a super project. I love how you coloured Tilda and that swirl is fabby. Thanks for joining us at Totally Tilda.
Hugs
Dawnxx

Marijke zei

Super toch! Heel leuk. En de swirl is mooi!!

yvon zei

Dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen Jaimie, ik vind het prachtig geworden.

Groetjes, Yvon

Anneke zei

Hoi Jamie,
dat is een prachtige verpakking geworden!
Leuk om te krijgen ook :)
Liefs Anneke

cristel zei

een heel leuk idee leuk versiert
grtjs

Yvette zei

Hij is super geworden hoor Jaimie.
Dat inkleuren is niet zo makkelijk als het lijkt he?Inderdaad oefenen,oefenen en nog eens oefenen.Ik blijf het ook lastig vinden hoor.
Groetjes Yvette

Trisha zei

What a gorgeous creation! Tilda looks so lovely posed there! Love it! Thanks for joining in at Totally Tilda's! Hugs, Trisha

Mandy zei

Jaimie this is absolutely gorgeous hun, love it.
Thanks for joining is for our very first challenge at Totally Tilda
hugs Mandy xx