dinsdag 6 juli 2010

Ice cream & Cakes

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen nog snel een kaartje gemaakt voor de crafty creations challenge, daar is het thema van challenge 74, Ice cream & cakes.

Dit heb ik ervan gemaakt;



Ik heb het koksmutsje wel proberen in te kleuren op dit papier, hihi, ging eigenlijk wel een beetje, want wilde het eerst zo laten, gewoon stempelen, en je ziet op de foto dat de lijm nog nat is, maar ik heb weinig tijd nu,

waarom, waarom???, ...jaja mensen...om 17u moeten wij (ik , mijn man & mijn mama) bij de notaris zijn, dan word de verkoopakte ondertekend!!!!
Dan zijn we alle drie eigenaar van ons huis (het word een tweewoonst, daarom dat je mijn mama haar naam ook ziet staan, jaja jong ik neem die mee zenne, die zotte doos, whahaaa, alleen onozel doen is niet hetzelfde effect hé hihi),
een eigen huis hebben, wauw klinkt chique hé, bijna ongelovig, hihi.

En ik moet eigenlijk nog wel wat doen voor we vertrekken.

Groetjes,

6 opmerkingen:

marika zei

wat een mooi kaartje weer,en zo'n leuk papiertje.
Veel succes bij de notaris vanavond,ge zult ondertussen wel al stijf staan van de zenuwen veronderstel ik

groetjes,Marika

susie zei

Yep kga mee , is idd nie hetzelfde effect op je eentje onozel doen ! ;)

Je hebt rappekes wat gemaakt en jouw kaartje is toch weer goed hoor meissie !

En hoe ver zit je met den inpak ?
Nog net jouw hobby-gerief zeker (!) dat niet is ingepakt hé !? :p

Knuffel mama

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en alvast gefeliciteerd
met de koop van jullie huis

gr hetty

elke verschooten zei

leuk kaartje, en veel geluk in je nieuwe woonst.

groetjes

elke

creanja zei

wat een mooi kaartje en een leuke achtergrondpapier heb je gebruikt, heb ik nog nergens gezien!

gefeliciteerd met je huis! groetjes anja

Jolanda Cuper zei

leuke kaart hoor!
Vind het zo knap van jou dat je er tijd voor maakt terwijl je op het punt staat om te verhuizen!
Zelf ben ik druk met mijn klas aan het verhuizen en daar wordt ik al helemaal gek van!
Groetjes Jolanda.