woensdag 14 juli 2010

Joepie!

Hallo allemaal,

Joepie!, is de stempel van dit kaartje,
maar ook ik zeg (misschien) joepie, want het zou kunnen, (als iedereen bij zijn woord blijft toch hé),
dat we de sleutel van ons huis al zaterdag hebben ipv zondagavond! Maar eerst zien en dan geloven!

Dan mijn kaartje, is voor House of sketches,

Dit is hun sketch,



En dit is wat ik ervan gemaakt heb;

De stempel is in lichtpaars gezet hoor, maar ziet er blauw uit op de foto vind ik.



Ps lieve mensen, nogmaals dank u voor jullie reacties en aan mijn nieuwe volgers , welkom!

Groetjes,

17 opmerkingen:

susie zei

ZZZZZZ... ;) lief kaartje en mooi ingekleurd.
Wel ff bezig geweest eer je rond was met knipjes, in het ronde papierke, te geven, hé meiske. Toen ik naast je zat te prutsen , dacht ik maar wat is ze nu allemaal aan 't kapot knippen ?? hihi
Het resultaat mag er weer best wezen, goed zo ! Hop naar je volgende creatie.

Dikke knuffel, mama

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en wat
leuk dat je meedoet

gr hetty

Thea zei

Hoi Jaimie,

Leuk kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjes
Thea

Ilse zei

Hoi Jamie

Super schattig kaartje heb je gemaakt, echt waar, een toffe sketch ook wel hé.

Zeg, ivm dat lawaai, misschien een koptelefoon opzetten :) :) LOL
Hebben jullie een huisje gekocht ?
Proficiat he
Bezorg jij me jouw emailadres eens aub, dan knn we af en toe eens mailen, want ik heb zo het gevoel dat wij goed zouden overeenkomen.

groetjes
Ilse

Marjolijn zei

Heel erg leuk!
Het kleuren gaat je ook echt steeds beter af he!

Groetjes Marjolijn

Marianne zei

Een mooie kaart Jamie. Ik duim dat jullie de sleutel zaterdag al hebben. Is her nog veel werk in het nieuwe huis of is het al instapklaar?

Cheryl zei

This is a great sketch, I love your take on it! You colored this image so sweetly. Great job!

Tessa zei

Hai Jaimy,

Nee geeft niet joh, art journaling is gewoon een stuk vrijer werken dat wat jij denk ik gewend bent. Ik zie dat jij vooral voorbeelden en sketches namaakt, in een art journal is dat niet echt de bedoeling, meer om je creativiteit te ontwikkelen, en vooral dingen zelf verzinnen, dus niet na-maken: een soort 'oefen-boekje' of een dagboekje waarin je je lekker kan uiten zonder dat het gelijk om een mooi resultaat gaat, maar meer om het creatieve proces.

Netjes werken dat doe ik dan wel weer als ik iets scrap of een kaart maak: ik kan het wel, maar soms heb ik juist zin om nieuwe techniekjes uit te proberen, het uiterste van (combinaties) van materialen opzoeken

Groetjes van Tessa

marika zei

en alweer een heel mooi kaartje sie.Met dank aan de stress,hihi

groetjes,Marika

scraplouise zei

Mooi kaartje en wat een leuk stempeltje!!.


gr.Louise

Riet zei

Ohh wat een prachtige kaart Jaimie,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.
Nou meis ik hoop voor je dat je zaterdag de sleutel krijg.
veel succes.

Liefs Riet.

Mandy zei

Jaimie your card is adorable, so sweet
hugs Mandy xx

Anneke zei

Het is een super leuk kaartje!
Wens je veel succes met de challenge ;)
En wat leuk te horen, ik hoop dat je snel de sleutel krijgt!!
Liefs Anneke

M@rtine zei

Hoi Jaimie,

Wat een mooie kaart, ik zal voor je duimen dat je de sleutel snel krijgt en gefeliciteerd met je nieuwe huis. Ga je het druk krijgen met verven enzo?

Groetjes Martine

hennie zei

Dank je Jaimie voor je felicitatie op het blog van HOS met het winnaar zijn van challenge #31.
Ik zie dat jij het leuk vindt om met sketches te werken. Ik vind dat ook erg leuk.
Je maakt mooie dingen hoor. Ik ga nog even rondneuzen op je blog en word je volger.
Misschien vind je het leuk om ook eens op mijn blog te kijken. Ga gerust je gang, fijn als je een berichtje achterlaat.
Groetjes hennie van hensmade.

Gerda Hartman zei

Mooi kaartje weer en het wordt nu wel heel spannend met de verhuizing.

miriam zei

Dag jaimie

Dank je wel elke keer voor je lieve berichtjes op mijn blog.
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor HOS en wat leuk dat je meedoet bedankt daarvoor.

Succes met de verhuizing
Oh ja en mijn dochter heeft met lachend gezicht al die lieve reaties op haar foto zitten lezen

liefs miriam