zaterdag 10 juli 2010

Kaartjes voor mijn kindjes

Hallo allemaal,

Wauw! Ik had vandaag op een ochtend tijd 4 volgers, neen zelfs 5 zie ik nu, bij, wat vind ik dat lief van jullie, dat jullie mijn blogje graag komen bezien:-)

terjuist heb ik nog even snel deze twee kaartjes gemaakt, ze zijn bedoeld voor mijn kindjes, die moeten pas 1 September weer naar school, maar we gaan verhuizen, en ik wilde ze dan toch even een kaartje maken en dat op de eerste schooldag bij hun boekentasje zetten, onze dochter gaat voor de eerste keer naar de grote school dan, ze gaat leren schrijven en lezen en wat zal ze blij zijn, want dat wil ze graag hoor!

De kaarten doen ook mee aan drie challenges,

de sketch is van 2 sketches 4 you (of 2S4Y),



Dan bij Die cut dreams challenge club was de challenge , first birthday, er moest een 1 op je kaart voorkomen, ik heb dat bij onze dochter haar kaart staan vanonder in de tekst, dus hoop dat dat goed is, en dan bij Sentimentalsundays, daar is de challenge celebration, en een tekst gebruiken denk ik, hihi, of ik heb het zo begrepen toch.

En dit is wat ik ervan gemaakt heb; foto's zijn binnen getrokken en dat is wel jammer, want het komt zo niet over gelijk in het echt hé, maar jullie zullen het hier mee moeten doen :-)



Groetjes,

16 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een mooie kaartjes wat
zullen de kinderen daar blij mee zijn

gr hetty

susie zei

O zooo schattig !
Jij bent weer ferm bezig geweest.

Dikke kus, mama

Arina zei

TWEE SCHATTIGE KAARTJES IK DENK DAT ZE DAAR WEL BLIJ MEE ZIJN..

GROETJES ARINA

Marijke zei

leuk idee om daarvoor een kaartje te maken!

Kristel zei

Prachtige kaarten Jaimie!

Kitty zei

Dat zijn twee hele leuke kaartjes en een heel goed idee van jou.

Groetjes Kitty

Anneke zei

Wat lief van de mama :)
Kreeg ik ook altijd als ik een goed rapport ofzo had en ik heb ze nog steeds in een doos zitten ;)
Ik denk dat je kindjes hier ook heel blij mee gaan zijn!
Ze zijn dan ook heel leuk
Liefs Anneke

Arina zei

ER STAAT IETS VOOR JOU OP MIJN BLOG

GROETJES ARINA

Thea zei

Mooie kaartjes, leuk voor de kindjes.
Groetjes
Thea

Arina zei

hoi hoi je maakt even een copie van de foto's van die awards.
dan maak je een nieuw bericht, zet de foto;s erbij met een bericht van wie je de awards hebt ontvangen met de link van de blog van die persoon ikke dus.
dan zoek je zelf een aantal bloggers uit aan wie jij deze awards wilt door geven..
ik hoop dat het duidelijk is
groetjes arina

marika zei

dat zijn weer 2 leuke kaartjes hoor!daar kunnen ze alleen maar blij mee zijn

groetjes,Marika

Milnie zei

hele mooie kaartjes hoor, zullen ze in september vast helemaal blij mee zijn!

liefs

Arina zei

hoi jaimie je mag zelf beslissen hoe je het doet.
als jij ze aan al je volgers wilt geven prima.

je moet doen wat je zelf het prettigste vind..
groetjes arina

Eveline zei

wat een prachtige kaarten !!!

groetjes

eveline

Wendy Kamp zei

Hoi Jaimie!

Wat een mooie creaties maak jij! Ik ben gelijk volger van je geworden.

Fijne zondag verder!

Groetjes,
Wendy

Susie Sugar zei

found you !! lol
great work
Thanks for joining our first Birthday challenge at the Die cut dreams Challenge blog
Hugs Susie & the Dream Team XX