zondag 18 juli 2010

The key

Hallo allemaal,

Yes, we zijn in het bezit van onze sleutels!! Het was wel pas 's avonds, maar we hebben ze!
We zijn toch 's avonds nog over en weer gereden, want tja, hou mij nu maar tegen hé, hihi !!
Hebben er dus al een zware avond opzitten en gaan zo nog een paar dagen door :-)

Ik had gisteren niet enkel een kaartje gemaakt voor onze kinderen, maar ook voor mama ééntje,
enkel kon ik dat niet vertellen en/of plaatsen hier, want zij leest mijn blog ook, hihi.
Het is een snel kaartje geworden, maar wilde haar er toch graag één geven, als we de sleutel in ontvangst hadden genomen.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb,

Als het kaartje recht staat komt het sleuteltje voor het gaatje hangen.



En dan in de binnenkant heb ik met lichtblauwe inkt gestempeld,



Groetjes,

21 opmerkingen:

patricia zei

hoi
proficiat met de sleutel van julie nieuwe huis
wij zijn pas ook verhuisd ik weet hoe druk het dan wel is
het kaartjes is weer kanp
groetjes patricia

Arina zei

gefeliciteerd met de sleutel voor het nieuwe huis.
ziet er weer leuk uit...

groetjes arina

hennie zei

Succes bij alles wat je doet, nog een fijne dag.
Je bent een lieverd voor je moeke, schattig kaartje.
Groetjes hennie van hensmade.

Hetty zei

Wat een leuk kaartje en zo'n lief gebaar, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis

gr hetty

Bietje zei

Proficiat, eindelijk kun je beginnen. Ik snap helemaal dat je tóch écht nog naar het huis moest gaan. Ook al was het laat.
Succes bij de verbouwing, inrichting, verhuizing en allerlei andere drukke dingen in verband hiermee.
Vonden je kinderen het ook spannend?

Eveline zei

wat een prachtige kaarten !!

groetjes
eveline

susie zei

Mercikes, :) xxx meiske voor het mooie kaartje dat ik gisterenavond gekregen heb.
We vliegen der in seffes hé ! We neme de borstel ... ;) en wiiieuuuww

Dikke kus , mama x

scraplouise zei

Mooi kaartje hoor en wat grappig zo, wens jullie succes met de verhuizing en heel veel gelik in jullie nieuwqe huis.

gr.Louise

Thea zei

Hoi Jaimie,

Leuk gemaakt en succes met de verhuizing! Veel geluk en plezier in de nieuwe woning.

Groetjes
Thea

Anneke zei

Hoi Jamie,
dat is een heel mooi en simpel kaartje!
en wat leuk voor je dat je de sleutel hebt :)
Veel succes met de verhuizing ;)
Liefs Anneke

nicolet zei

Gefeliciteerd met je nieuwe huis Jaimy en succes met het klussen en verhuizen!!
Het kaartje ziet er prachtig uit.
Groetjes Nicolet

Marjolijn zei

Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Moeten jullie er nog veel aan doen of kun je er snel in?
Veel succes met alles hoor!

Groetjes Marjolijn

marika zei

eindelijk!eindelijk hebben jullie de langverwachte sleutel.Nu nog even heel flink aan de slag en dan kunnen jullie eindelijk gaan genieten van de nieuwe woning (en kom ik keuren,hihi)
Trouwens,mooi kaartje zeg,was het een verrassing voor je mama,of had ze het verwacht?Waarschijnlijk wel hé

groetjes,Marika

Riet zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Jaimie.
Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Veel succes.
Liefs Riet.

Gerda Hartman zei

Wat fijn dat je de sleutel hebt en nu er tegenaan. Sterkte met de verhuizing.

Marijke zei

leuk kaartje met die sleutel
proficiat met de sleutel! en heel veel succes met de verhuis

Kristel zei

Gefeliciteerd met de sleutel! Enne mooi gemaakt Jaimie!

cristel zei

gefeliciteerd met je nieuwe huisje he en je hebt mooie kaartjes gemaakt tijdens mijn vakantie en ik leef met je mee met dit warme weer verhuizen maar goed nadien ga je er heerl blij mee zijn
grtjs

Ilse zei

heel veel plezier met jullie nieuwe stekje

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, heel veel succes met overhuizen! Je kaartjes voor je kinderen en je moeder zijn erg mooi geworden! Groetjes Marianne

wendyvdkooij zei

Hoi Jaimie, Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe stekkie. Even er flink tegenaan en dan weer heerlijk kaartjes maken.
Groetje,
Wendy