vrijdag 16 juli 2010

Labelbakje, my flowers

Hallo allemaal,

Bij de Create for fun challlenge, is de challenge , alles behalve een kaart.

Maar dat vind ik wel leuk, want ik was aan het dromen van ons nieuw tuintje, hoe het zou zijn, als het af gelijk wij in gedachten hebben en dan met hangmandjes, ..;
enkel ik heb géén groene vingers, als ik een beestje zie, is de lol er snel af voor mij :-)
Maar toch probeer ik ieder jaar bloemen en plantjes bij te houden,
en daar zijn dan soms zo van die labels aan, hoe te verzorgen,..
tja ik speel die dingen dus steeds kwijt hé,
en tegen dat ik het dan toch vind, tja is mijn plant of bloem alang kapot gegaan!

dus ik vond deze challenge goed , kon ik ineens een simpel bakje maken om mijn labels in het vervolg in te zetten, en het bakje op een vaste plaats te zetten in het nieuwe huis!!

Dit is mijn bakje,( foto is precies wat wazig, sorry.)
Het patroon heb ik zelf getekend.
ik vind het geel van de bloemblaadjes op de afdruk, zo fel op foto, in het echt is het zachter hoor
en ook dat had meer oranje moeten uitvallen, maar ja, daarvoor moet ik dat inkleuren nog beter onder de knie krijgen hé,
de voor-, zij- en achterkant is hetzelfde hoor,





Ppff, vandaag begint de stress nog erger, nog één nachtje slapen en we kunnen in ons huis, dus nu kan ik de rest ook allemaal verder begnnen inpakken!

Groetjes,

15 opmerkingen:

Lia zei

hoi jaimee,
mooi bakje heb je gemaakt en veel succes met de verhuizing
groetjes lia

hennie zei

Je bent een slimme meid Jaimie.
Leuk gedaan en veel plezier de komende dagen.
Geniet ervan!
Groetjes.

Sandraatsjuh zei

Zoo daar is over nagedacht!!
Mooi geworden hoor!

Ik wens je heel veel succes met de verhuizing! Go For IT

susie zei

Yep in het echt zien de kleuren van de bloemblaadjes er zachter uit.
Het is een mooi , schattig ontwerpje. :)

KNUF , mama

Anneke zei

Hoi Jaimie,
dat is een super leuk idee!
En je hebt er een prachtig bakje van gemaakt :)
Zo leuk he dat afdrukje, heb ik ook nog ergens liggen! Zal het eens gaan zoeken ;)
En wat spannend dat je morgen in je huisje kan!
Liefs Anneke

Bietje zei

Mooi bakje. Vooral de zijkant. Is dat er in gestanst, of is het op het papier geplakt?

jaimie zei

ja hoor Bietje, dat is gestanst, roze papier is door de cuttlebug gedraaid.

Groetjes,

marika zei

ooo,zo mooi!!!wat een leuk stempeltje,ik moet maar gauw eens langskomen geloof ik

knuffel,Marika

Marianne zei

heel leuk gemaakt Jaimie

M@rtine zei

Wat prachtig gemaakt en veel succes met de Challenge.

Liefs Martine

Hetty zei

Wauuuw wat leuk en heel veel succes

gr hetty

Riet zei

Prachtig gemaakt Jaimie,leuk dat afdrukje,mooi ingekleurd.
heel mooi papier.

Liefs Riet.

yvon zei

Leuk doosje, Jaimie. Het inkleuren van de stempels gaat toch goed??
Heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis trouwens.

Groetjes, Yvon

scraplouise zei

Leuk gedaan zeg enne succes met de verhuizing.

gr.Louise

Angelwood zei

What an adorable card, Jaimie! I love this! hugs, Angela