donderdag 15 juli 2010

Love my teddybear!

Hallo allemaal,

Dank u weer voor jullie fijne reacties en felicitaties met ons huis,!!

Pff, de stress begint nu toch echt voelbaar te worden, ik merk het ook in de dingen die ik doe, hihi, ze kloppen zo niet altijd.

Om even op een paar vragen te antwoorden, normaal gezien is ons huis (lees ons gezin hun deel) instapklaar,
enkel mijn mama haar deel, moet helemaal opgebouwd worden (de basis staat er al) door ons gedrieên, mijn man zal het meeste zware werk doen, maar dat wil niet zeggen dat wij vrouwen ook geen handen aan ons lijf hebben en willen helpen hé! We hebben hier ook een nieuwe keuken,badkamer, tuin, garage ingericht met electriciteit en water voorziening,... gestoken en mijn mama heeft ook al verbouwd, dus we zullen eens laten zien dat vrouwen ook b......aan hun lijf hebben sé ,hihi.
Maar dat zal niet voor direct zijn, hihi, denken we, want eerst dachten we gewoon rust, maar nu het dichter begint te komen, begint het toch te kriebelen om eraan te beginnen, we zullen wel zien, want begin augustus hebben we er ook ééntje die jarig is dan.

Ok nu mijn kaartje,

Voor de die cut dreams challenge blog wilden ze een kerstkaart met een beer op zien, ik heb gemaild naar susie met de vraag of deze afdruk mocht en ja, zolang je maar kan zien dat het een kerstkaart is.

Dit is de sketch van 2S4Y,



En dit is wat ik ervan gemaakt heb, maar ons dochter stond naast mij te kwebbelen en ik had de stempel vast en ik moest dat normaal dus nog op een ander papier stempelen en ik zet hem los op mijn kaart, tja ik had de tekst in lichtblauw gedaan en het papier is ook die kleur , dus veel van die stempel zie je niet , ja aan het meisje haar schoenen,hihi.
ik heb het nog proberen te verbeteren, maar moet eerlijk zijn, dat ik daar op dit moment nu geen geduld voor heb, dus ik laat het zo, en ook zien jullie dat het een kerstkaart is zo, want ja het is geen groen/rood hé.
tja, vinden ze het niet goed op de challenges, dan is dat niet erg, ik maak de kaarten meer voor de lol hoor!



Groetjes,

10 opmerkingen:

susie zei

O meissie, zo schattig, zo schoon !!
Dit heb je toch maar weer al eens super gedaan.
En door de sterretjes ziet men dat het een kerstkaart is hoor.
Puik werk !!

Dikke knuffel, mama

Karen zei

Leuk gemaakt! Mooi stempelafdrukje!
Knuffels,
Karen.

Bietje zei

Gave tijd he, zo'n verhuizing?
Weten jullie al of je eerder de sleutel krijgt?
Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe huis.

marika zei

liek kaartje,je hebt mijn adres he,hihi

groetjes,Marika

Thea zei

Hoi Jaimie

Wat een lief kaartje!

Groetjes
Thea

Hetty zei

Wat een super lief kaartje

gr hetty

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie,lief die stempel.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Ik had het kaartje inderdaad expres in het stro gelegd, vond dat wel grappig bij het ezeltje! hihi Ben ook even op jouw blog gaan kijken, je maakt erg mooie kaartjes! Kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen! Succes met de challenge! Groetjes Marianne

diane (cookiestamper) zei

very sweet card!

marijke zei

Al met al toch een lief kaartje geworden hoor!
En bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.
Groetjes Marijke.