zondag 11 juli 2010

Op het strand

Hallo allemaal,

Waaaaaarm hé, dus een strandkaartje hoort erbij hé.
Ik heb dit kaartje net klaar en heb er door de warmte wel even over gedaan :-)
Het doet weer mee aan drie challenges.

De sketch is van Mojomonday,



Dan doet het kaartje ook nog mee aan Cute card thursday, daar is de challenge, school's out for summer, dus daar wilde ze een zomerthema zien, denk dat het strand daar wel bij hoort?!
En bij allesmetenoverkleurenmetderwents, is de challenge, hoofdkleur geel en ik denk dat dat ook wel ok is zo?

En dit is wat ik ervan gemaakt heb,
het stempelltje had ik al eens afgedrukt op linnenstructuurpapier en is van Sliekje, en op het kleedje heb ik een bloemenbradje gedaan, vond ik een leuk detail :-)



Groetjes,

15 opmerkingen:

yvette zei

Hij(of eigenlijk zij)is weer leuk!!
Groetejs,

Yvette

marika zei

weer zo'n leuk kaartje.Je besteed je tijd goed

groetjes,Marika

Sandraatsjuh zei

Warmmm?? Hoe kom je er bij joh! heb me winterkleding weer opgezocht hahahhahahahahhaha

Hmmm maar dat strand dat was wel een lekkertje geweest vandaag!

Leuke kaartje! en mooi gemaakt zeg zo met de warmte!

Riet zei

Wowww Jaimie,Wat een prachtig kaartje,lief die stempel,mooie kleuren.

Liefs Riet.

Anneke zei

Hoi Jamie,
warm he :)
ik heb lekker in het zwembad gezeten voor de verfrissen :D
Je kaartje is heel lief, en dat afdrukje zo leuk!!
Liefs Anneke

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje weer

gr hetty

susie zei

Dat heb je weer eens goed gedaan meiske !
Echt e zomers kaartje.

Dikke knuffel, mama

Pierelantijntjes zei

Wat creatief en dat in die hitte. Gelukkig is het vandaag wat koeler hier. Kunnen we wel even gebruiken.
Fijne week,
Groetjes van Ester

scraplouise zei

Ziet er weer prachtig uit en succes met de hallenge!.

gr.Louise

Kitty zei

Wat een mooi kaartje,jij gaat als een speer met deze warmte.
Ik ga de sketsch zeker opslaan super leuk is hij.

Groetjes Kitty

Marianne zei

een leuk kaartje weer Jamie, idd leuk gedaan met de bloemetjesbrad.

Cheryl zei

Thank you for visiting my blog and leaving such a sweet comment.

I love your card! The bright & cheery colors are perfect.

Lean zei

Hoi Jamie gaaf kaartje en heel toepasselijk.En je profiel foto is geweldig.
groetjes en een fijne dag,Lean.

http://quiltendewilma.web-log.nl zei

Prachtig kaartje Jamie!!

Julee (Vervegirl) zei

Such a cute card. Thanks for playing Mojo! :)