vrijdag 30 juli 2010

Textielverf

Hallo allemaal,

Mijn kinderen kwamen gisterenmorgen uit de kelder met een doos met daarin potjes textielverf
en natuurlijk de vraag : "mama, mama, mogen wij aub ons t-shirt schilderen?"

Ik was toen in de living bezig, en dacht, jaja maar met dat gaan jullie niet alleen in de kelder zitten hoor, dan heb ik daar ineens een kleurtje tegen de muur hangen daarna, hihi.
dus ik heb maar even plasticfolie op ons tafe, in de living, gelegd en dan gaan zoeken in de kast naar een blanco onderhemdje, waar ze mochten op schilderen, karton ertussen en tas water erbij gezet en beginnen maar hoor...

Voor onze zoon is dit best moeiliijk door zjn problematiek, maar ik vind dat hij het best mooi heeft gedaan, hij heeft figuren van pokemon nagedaan



En dit is het eindresultaat van beide geworden.



Ik hoop dat jullie , nu even ondertussen, het zien van kindercreaties ook boeiend genoeg vinden?
Benieuwd wat ze vandaag gaan vinden, hihi.

Groetjes,

15 opmerkingen:

nicolet zei

Oooh dat is toch geweldig geworden!!
Een superleuke bezigheid voor de vakantie!!
Groetjes Nicolet

Anneke zei

Wat super leuk zeg, zo lekker knutselen in de vakantie :)
Ik vind ze echt heel leuk geworden de t-shirtjes ;)
Groetjes Anneke

Marijke zei

tuurlijk is dat boeiend genoeg.
ze hebben mooi werk geleverd!

cristel zei

natuurlijk is dat leuk kunnen we zien waar dat de creativiteit vandaan komt en geef ze alle 2 maar een pluim want de hemdjes zijn heel erg mooi benieuwd naar hun volgende kunstwerk
grtjs en een fijn weekend

Cheryl zei

They did a great job! This looks like such a fun project.

Hetty zei

Wauuuw wat hebben ze dit leuk gedaan en mijn stempeltje met bankje is 1 geheel

gr hetty

miriam zei

Dat hebben ze leuk gedaan

groetje smiriam

marika zei

ik vind ze schitterend!!!Knap gedaan van allebei

groetjes,Marika

Milnie zei

ohhh wat ziet dat er gezellig uit en het resultaat mag er zijn!

Gerda Hartman zei

Artiesten in de dop. Hopelijk is dochter lief weer snel opgeknapt.

Angelwood zei

Jaimie, this is adorable! Great project for children to do! hugs, Angela

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, Wat hebben je kinderen dit prachtig gemaakt! Leuk hoor zo tussen de verhuisdozen toch lekker kunnen knutselen! Heel veel succes met alles een plekje geven! Groetjes Marianne

Sandraatsjuh zei

Hallo Jaimie, wat een leuk idee zeg! en inderdaad ik zie de mooie kleuren op de muren ook al voor me hoor! hihi dan maar gewoon lekker dicht bij je zodat je nog een klein oogje in het zeil kunt houden!

Ik vind dat ze het super leuk hebben gemaakt en zeer de moeite om ook naar de kinder creaties te kijken!

Groetjes Sandra

stempelfreaks zei

Hoi wat leuk gedaan zeg zo tussen de verhuisdozen door. Veel succes nog met je verhuizing.
Groetjes Astrid & Larissa

Anoniem zei

mooi gedaan kindjes moeke