zaterdag 17 juli 2010

Twee dezelfde kaartjes

Hallo allemaal,

Ik heb even twee dezelfde kaartjes gemaakt, deze zijn voor mijn kindjes, omdat ze straks in het nieuwe huis gaan stappen,
en voor onze zoon is dit heel moeilijk vatbaar (wegens zijn problematiek) en om het hen wat gemakkelijker te maken ,
heb ik voor hen een kaartje gemaakt, hetzelfde hoor, kunnen ze geen ruzie maken, hihi.
dat kunnen ze dan straks al boven in de (nu nog lege) kamer gaan zetten, en is er al iets tastbaars van hen daar hé!
Ik vond de stempel op de kaart zo passen bij hoe onze zoon zich voelt, dus heb ik die genomen.

Dit heb ik ervan gemaakt, ik hoop dat onzen dochter het niet te paars gaat vinden, want véél paars vind ze niet mooi, een beetje mag wel, dus...ben benieuwd?

Hier even niet op de lichtinval , op het afdrukje letten van de rechtse kaart, ze zijn qua inkleuren hetzelfde gedaan hoor :-)





Groetjes,

14 opmerkingen:

Anneke zei

Heel leuk voor de kindjes :)
Ze zijn weer mooi ook de kaartjes!
liefs Anneke

patricia zei

hoi wat zijn het leuke kaartjes groetjes patricia

susie zei

OOO zo'n schattige kaartjes en de kindjes vinden het steeds leuk als ze een kaartje krijgen ! :)

Knuffel, mama

Marianne zei

leuke kaartjes Jaimie. Hoepelijk vind je zoon het niet al te eng in het nieuwe huis.

Angelwood zei

CUTE! I love this image! Beautiful job! hugs, Angela

Marley zei

Erg leuk kaartje!! mooie kleuren en een lief stempeltje x Marley

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en dat zullen
ze zeker heel leuk vinden

gr hetty

scraplouise zei

Leuk idee zeg en ze zijn heel mooi geworden!.

gr.Louise

nicolet zei

Ooh die zijn leuk geworden!!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Jaimie,lief stempel,mooi papier.
Dat vinden je kindertjes heel mooi,weet het zeker.

Liefs Riet.

Christa's blog zei

Mooie kaartjes voor de kinderen, en de bezorgdheid van de moeder komt weer boven hé.
Geniet binnenkort van jullie nieuwe huis, want ik las juist dat de sleutel deze avond wordt overgeleverd.
grtjes
Christa

diane (cookiestamper) zei

very sweet. I love Penny Black critters!

marika zei

2 hele mooie kaartjes!Leuk stempeltje heb je gebruikt

groetjes,Marika

Cheryl zei

Very sweet! I love these colors. I am sure they loved their cards.