vrijdag 23 juli 2010

Verhuisd

Hallo allemaal,

Héél erg bedankt voor jullie leuke reacties!!! We gaan regelmatig eens zien naar andere blogs ook hoor, maar een reactie achterlaten, zal er even overschieten nu, sorry.

We hebben sinds dinsdag hier in het nieuwe huis internet,
maar zowel ik als mijn mama hadden gewoon nog geen fut en tijd om iets te plaatsen.
En trouwens mijn mama haar pc moet nog gezet worden hier.

Ik heb al mijn hobbygerief in de kelder gezet, behalve mijn dozen met gerief om kaarten te makan heb ik boven hier,
dus ik hoop vandaag die terug te kunnen zetten, maar we zien wel hoe ver we geraken.

Groetjes,

7 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
dat begrijpen we wel ik heb dat ook gehad met mijn verhuis
groetjes en veel geluk in het nieuwe huis
patricia

Anneke zei

En leuk zeker nu je verhuist bent,
vind het in en uitpakken altijd zo'n werk :) hihi..
We zien je wel verschijnen wanneer alles een plekje heeft gekregen ;)
Liefs Anneke

Arina zei

lekker toch dat je nu verhuisd ben, en ach ja reactie's geven komt wel weer..
eerst alles weer op zijn plek toch?
gr arina

Ilse zei

Hey Jamie

Heel veel plezier in jullie nieuwe woning hé !
Groetjes

Riet zei

Fijn dat jullie nu verhuist zijn,en nu alles nog gaan doen.
Heel veel sterkte en veel succes.

Liefs Riet.x

Hetty zei

Nou wij begrijpen wel dat je nu niet zoveel zin hebt om te bloggen ik wil je veel succes wensen met jullie nieuwe huis

gr hetty

cristel zei

ach ja de verhuis gaat nu gewoon even voor toch en als alles weer is zo als het moet heb je tijd genoeg
grtjs