maandag 30 augustus 2010

De kindjes hun schatkistjes

Hallo allemaal,

Lieve mensen, dank u voor de felicitaties voor mijn verjaardag !!

Hihi, van mijn schoonouders heb ik een grote pot witte verf cadeau gekregen,
Maar van pas komen doet het hoor, want we moesten nog verf hebben!

De zaterdag had mijn ventje ook nog twee grote veluxramen gestoken,
dus dat zijn er al drie van de zes, ja was er vorige keer één vergeten te tellen!

En zondag was het zo een regendag hé, bah, de kindjes hebben in de knutselkelder een houten schatkistje geschilderd,
nog lekker in pyama blijven lopen, dat is zalig met zo een vies weer buiten hé!









Zijn ze niet knap geworden, ik vind ze in elk geval supermooi gemaakt!!

Ik ben verder nog bezig met vanalles tegelijk, hihi, enkel mijn naaimachine denkt daar anders over, die stikt letterlijk in mijn stof, want hij eet ze op, ggrr, dus dat machine gaat toch eens op controle binnen hoor, gelukkig staan er hier twee en heb ik nu dat van mijn mama in gebruik.

Vandaag met de kindjes en mijn mama een fietstocht gedaan en wat denk je, dat we droog zijn gebleven,
Whaahaaa, neen niet dus, los in de gietende regen ineens, tot twee maal toe vandaag, en koud hé ség, wat een weer, ppff.

Groetjes,

9 opmerkingen:

patricia zei

hoi
ja dat heb je met dat ............. weer ken er alles van
patricia

Marijke zei

de schatkistjes zijn heel mooi geworden
dat is iets dat ik ga onthouden, komt erg van pas op mijn werk .. zeker als het weer zo blijft :(

Tamara zei

wat een leuke schatkistjes hebben de kinderen gemaakt zeg!
En ik zie dat je jarig bent geweest
Alsnog van harte gefeliciteerd!
xx Tamara

susie zei

Ze zijn mooi , hun schatkistjes hé !

En wat hebben we gezongen op onze fiets in de gietende regen hé,
I'm siiiiinging in the rain .... hihi

knuf mama

martina zei

Hallo Jaimie,

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
Ja...waarom het je niet lukt mijn volger te worden weet ik ook niet.Ik ben in ieder geval wel jouw volger nu.Je bent een heerlijke kletsmajoor en erg creatief.Mooie schatkistjes hebben je kinderen gemaakt.Net zo creatief al mama?

groetjes tiny

Milnie zei

wat een leuke schatkistjes!

Anneke zei

Die schatkistjes zien er super leuk uit!
en dat is natuurlijk wel kou zo in de gietende regen fietsen! Het is toch echt wel herfstweer he

Groetjes Anneke

marika zei

ahaha,die schatkistjes ken ik.Volgens mij heb ik er ook nog zo staan.Mooi gedaan weer van de kids,maar 't wordt daar wel druk in dat knutselhok hé.
En daarna naar buiten om een natuurlijke douche te nemen,als dat niet creatief is haha

groetjes,Marika

Debbie zei

wat een mooie schatkistjes...wat leuk dat de kinderen ook zo creatief zijn!

xxDebbie