vrijdag 20 augustus 2010

De voor & na foto's

Hallo allemaal,

Eerst dank u zeggen aan jullie lieve mensen, voor de fijne reacties weer!!

Ik wilde beginnen met een kaartje, maar buiten de keuze van papier en een half idee wat ik wil,
komt er door de moeheid niet veel meer uit nu, Dus we zien morgen wel verder.

Met wat zijn we hier nu bezig of bezig geweest....
Ik laat de voor & na foto's zien, dan hebben jullie een idee waarom wij moe zijn,hihi.

Neem uzelf maar een kopje koffie en koekje, want het is een lange post vrees ik,

Dit is mijn ventje zijn werkkeldertje,

Voor,



Na,



Geef toe, is dat een verschil of niet??

Dit is onze knutselkelder, (die nog maar tijdelijk zo is, er moeten nog werkbladen, rekken en beter licht komen hoor),
we hebben tijdelijk dan ook maar even één van ons tuinstel erin gezet, je moet toch ergens zitten hé, hihi.
de betonnen kasten of hoe noem je dat , stonden er en hebben we maar laten staan, we kunnen ze gebruiken, dus afbreken heeft weinig zin dan hé.

Als je binnenkomt links, is ons handwerk gedeelte, alles voor poppenkleren te maken, kruissteek,..

Voor;



Na,



Als je binnenkomt rechts, is alles voor kaarten maken, pixelhobby, servettentechniek,...,

Voor,






onze kast met gerief voor bloemschikken en verfjes,.;staat in de grote kelder dat is voor later.

En dan onze tuin, daar is door mezelf, mijn man, dochter, mijn mama en mijn schoonouders hard in gewerkt, en morgen nog een dag dat we op en af naar containerparken zullen moeten rijden met de remork, want vooral eer dat groen weg is, ppff.

Jullie laatste update was dit,



Gisterenavond zijn man man en ik erin gevolgen en was het dit,



Vandaag zijn mijn mama, schoonouders er ook mee ingevlogen en hebben we deze berg groen toch al voor de helft naar het containerpark gekregen



en de andere helft ligt klaar op de remork voor morgenvroeg weg te brengen,

Mijn schoonvader en mijn man hebben zich op de bomen geworpen, en nu ziet de tuin er even zo uit, ruim en licht hé!!!
Met de tijd komt er een mooi houten schutting tegen te staan hoor!



Mijn mama heeft zich op de voortuin en voetpad geconcentreerd en amai daar kan je nu ook u tegen zeggen hoor, zo proper!!
Maar daar ben ik een foto van vergeten te nemen.

En helaas is onze zoon niet gespaard gebleven van de buikgriep.

Hihi, jullie hebben het vol gehouden met lezen en kijken tot hier, dank u.
Ik hoop dat jullie ook zonder creatie te zien, konden genieten van een update zo?!

Groetjes,

22 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Tjonge wat een klus allemaal!
Moet er niet aan denken!
Moet toegeven het wordt wel mooi!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Zo jullie zijn echt goed bezig en het begint er al mooi uit te zien succes nog verder

gr hetty

susie zei

Weer goe werk gepresteerd vandaag hé !
Idd lichter in de tuin nu.
Dacht van al die trappen via de kelder op en af te lopen, dat we heel moe zouden zijn en nu zitten we hier nog, hihi maar slapen zullen we wel hoor.

Wat jouw oude breitas betreft , ze was er toch blij mee, nâ.

dikke kus, mama

Anneke zei

Goed gedaan ;)
Ik vind het super tof om zo voor en na foto's te zien! En jullie hebben al hard gewerkt hoor :)
Groetjes Anneke

scraplouise zei

Wat een werk hebben jullie al verricht zeg, zit er al prachtig uit hoor, kan me voorstellen na al dat werk dat je even geen zin meer zin een kaartje had.

gr.Louise

anja zei

oe eenboel werk maar ziet er al heel goed uit.je hebt eer van je werk meid,ooka l is het nu even geen kaartje
liefs anja

Bietje zei

Amai, wat een werk hebben jullie verzet. Ik begin er Belgisch van te praten. En wat een gave hobbykelder is dat geworden. Compleet met voor iedere hobby een eigen hoekje. Hier zit een jaloers meisje te typen, want die wil ook al zo lang een eigen kamer, nu moet ze die nog delen. En de kamer is lang zo netjes niet hoor.

Kristel zei

Nou jullie hebben hard gewerkt zeg! Het ziet er prachtig uit! Lek om die voor en na foto's te zien.
Groeten Kristel

Gerda Hartman zei

Je knutselkelder wordt een paleisje. En wat een werk aan de tuin. Dan zijn wij maar bescheiden bezig met alleen een toilet (lol) op zijn kop.

Mandy zei

Oh wow Jaimie this all looks wonderful, you have been busy hun. Hope your son is better soon
hugs Mandy xx

Marianne zei

Nou ik kijk al uit naar het vervolg ;-)

Kitty zei

Zo dat ziet er al super uit bij jullie zeg,wat een werk heb je al gedaan.
Het was even geleden dat ik gereageerd heb maar ben weer bij nu.
Je kaarten zijn ook mooi geworden,en dan met zoveel drukte,echt super een compliment.

Fijn weekend groetjes.

Kitty

Myriam zei

Zo te zien hebben jullie allemaal ongelooflijk hard gewerkt. De voor en na foto's zien er fantastisch uit. Knap gedaan!

-xxx- Myriam

Lori zei

Jamie, I'm jealous I wish I had a beautiful craft room like yours. I use my dining room table....lol, love your before and after pictures, an amazing transformation!

Saskia zei

Wat een schitterende 'voor-en-na'!! Veel knutselplezier!

Saskia :)

stempelfreaks zei

Hoi, wat een werk zeg. Maar het gaat vast prachtig worden. Leuk zo al die foto's.
Groetjes Astrid & larissa

Margo zei

Hoi Jaimie,
bedankt om volger bij me te worden, ik ben nu ook volger bij jou.
Nog goed verder inrichten en verbouwen zou ik zeggen, dat hebben wij hier ook al flink gedaan maar we hebben ook nog wat voor de boeg hoor !!!
Groetjes
Margo

Riet zei

Dat ziet er heel veel beter uit Jaimie,dat geloof ik graag dat je moe bent lieverd.
Maar het is echt klasse.

veel succes verder.
Liefs Riet.x

Pierelantijntjes zei

Ik heb zeker genoten van de update Jaimie. Wat leuk toch om het vershcil te zien van voor en na. Jullie hebben al een berg werk verzet hoor.
Succes verder,
Groetjes van Ester

Angelwood zei

Thank you for sharing your DIY project! I envy you that beautiful craft room. Can't wait to see the beautiful cards that you will make there. hugs, Angela

Cheryl zei

Hi Jamie! I hope all is going well. For some reason I couldn't get google translator to work today but I did look at the new pics you posted.

Take care!

Cheryl

Marjolijn zei

Zo dat ziet er mooi uit zeg!
Heerlijk zo'n eigen hoekje en alles opnieuw inrichten!

Groetjes Marjolijn