donderdag 12 augustus 2010

Een hele fijne tijd!

Hallo allemaal,

Wauw mensen, dank u voor de reacries op mijn vorige kaart, heel lief en leuk!

De titel van dit berichtje is de titel van mijn kaartje,
ik wilde even graag terug wat knutselen, want het is hier natuurlijk ondertussen drukjes hoor,
we zitten hier op het moment nog op de werkmannen te wachten,
dus ondertussen even ontspannen hé!
Ik met mijn stempels en mijn mama met haar haakpen terwijl, hihi,
En natuurlijk heb ik weer haar mooie bloemekes gebruikt hé!

De sketch is uit mijn hoofd en dit is mijn kaartje geworden;



Groetjes,

20 opmerkingen:

Marley zei

Mooi kaartje Jaimie! Erg lief stempeltje en leuk papier heb je gebruikt. Ook de bloem is super! x Marley

yvon zei

Leuke kaart heb je gemaakt Jaimie, dat stempeltje is heel lief. En wat een geweldige bloemen haakt je moeder, wauw!!!
Groetjes, Yvon

Hetty zei

Alweer zo'n mooi kaartje terijl je het toch
erg druk hebt

gr hetty

Marjolijn zei

Heel leuk hoor!

Groetjes Marjolijn

susie zei

In 't echt is het toch weer mooier dan op foto.
En de inkleuring hier is zo zacht als het lammetje.
Fijn gedaan !

groetjes mama

Anneke zei

Leuk zo samen aan de hobby ;)
Je kaartje is weer heel mooi en de bloem van je mama ook :)
Groetjes Anneke

creanja zei

leuk kaartje zeg! groetjes anja

Marianne zei

heel mooi Jaimie, en een leuk bloemeke heb je gemaakt, dankzij mama ;-) ;-p

Ilonka zei

Wat een schatje je kaartje erg mooi!!

Groetjes Ilonka

scraplouise zei

Wat een lief kaartje zeg, je boft maar met zo,n moeder die mooie bloemetjes voor haakt.

gr.Louise

stempelfreaks zei

Prachtig kaartje weer zeg. Het stempeltje is ook erg leuk.
Groetjes Astrid

Cheryl zei

Very pretty! I love the papers and that gorgeous flower.

marika zei

en ook deze keer is het weer een heel mooi kaartje geworden!

groetjes,Marika

patricia zei

hoi jamie wat
een leuke kaart is het geworden
groetjes patricia

Kristel zei

Een prachtige kaart is het geworden Jaimie! Prachtige felle kleurtjes!
Groeten Kristel

Kim Piggott zei

Oh wow!
What a beautiful card!
hugs
kim x

Jolanda Cuper zei

Wat een ontzettend lief kaartje!
Super schattig!
Groetjes Jolanda.

Gerda Hartman zei

Tis weer een lieverdje en dat gehaakte bloemetje is er zo schattig bij.

nicolet zei

Een superleuke kaart weer Jamie!!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Ohhh wat een lief kaartje Jaimie.

Liefs Riet.