woensdag 18 augustus 2010

Fijne dag!

Hallo allemaal,

Hier ben ik met mijn kaartje, ik heb eindelijk mijn kleine roosjes gevonden

Deze keer heb k nog eens een afdruk op structuurpapier gebruikt, die had ik al even liggen,
en inderdaad Kitty en Marley , hihi, dat is niet handig als beginner en zeker al niet met de derwents erop.

De sketch is van sketch saterday en mijn kaartje zal daar ook meedoen aan de challenge.

Met zweet, bloed en tranen, hihi, en dit is wat ik ervan gemaakt heb, het was de eerste keer dat ik dit soort kaart maak en ik moet nog veel leren, maar ben best zelf wel tevreden met deze al.



Gisteren heb ik mijn dozen met mijn ander hobbygerief kunnen openen en wauw wat was dat leuk, nog even en ik kan ook mijn andere hobby's terug gaan doen, joepie!

Groetjes,

26 opmerkingen:

susie zei

WAAUUUUW !!!

ONGELOFELIJK MOOI !!!

En ik zal het nog eens typen ; in 't echt is het mooier dan op foto !
Ik ben er weg van !

Dikke knuf , mama

Sandraatsjuh zei

Haai Jaimie,

Zooooo wat een prachtig kaartje! en die roosjes staan er prachtig op!! Schitterende combinatie!

Oh en die hobbydozen uit pakken zal een prachtig feest zijn denk ik! net een kind in de snoepwinkel?!

Veel plezier met uitpakken... en vooral doorgaan met je leuke creatie's!

Groetjes Sandra

jopie zei

wat een schatig kaartje groetjes jopie

Jolanda Cuper zei

Super schattig en erg mooie kleuren!
Groetjes Jolanda.

Cheryl zei

This is so beautiful! She is colored perfectly. I love the flower clusters too.

Thank you for comment on my blog. I really appreciate them!

scraplouise zei

Hij is echt schattig geworden, lieve kleurtjes heb je gebruikt.


gr.Louise

Myriam zei

Prachtig kaartje! Erg lief afdrukje en een mooie combinatie van blauw en papier in vintage-stijl.
-xxx- Myriam

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jaimie,leuke plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

Kaatje zei

wow, schitterend kaartje!

groetjes,
Annika

Marijke zei

Sarah Kay is super he
mooie kaart heb je ervan gemaakt en dat blauw steekt er lekker op af!

Thea zei

Heel erg mooi!

Groetjes
Thea

regina zei

hoi

wat een schitterend kaartje!!

mooi gemaakt!!

gr regina

Tamara zei

wauw wat een ontzettend mooi kaartje Jaimie!
Daar kan je trots op zijn!!
Succes met de challenge
xx Tamara

(p.s. voor de pokemon plaatjes heb ik ge-google-d op pokeman kleurplaten...plaatjes in overvloet ;-)

Anoniem zei

bedankt voor kaartje zeer mooi gemaakt zou dat zelf niet kunnen moeke

marika zei

prachtige kaartje!!
groetjes,Marika

Kristel zei

Dat is een prachtige kaart geworden Jaimie! Super met dat blauw!
Groeten Kristel

Gerda Hartman zei

Ik vind hem echt super schattig geworden. Fijn dat er schot in de zaak komt te zitten met het huis op orde krijgen.

CraftyC zei

This is so sweet Jaimie. The image is adorable!
Clairexx

Marijke zei

Hij is echt super geworden, ik ben toch al gek op plaatjes van Sara Kay. De kleuren zijn ook prachtig.
Groetjes Marijke.

Marianne zei

héél mooi Jamie

Kim Piggott zei

Oh wow!
Such a beautiful creation!
So adorable!
hugs
kim x

Mandy zei

Your card is absolutely gorgeous hun, so sweet and pretty and so beautifully coloured
hugs Mandy xx

Scrapfanaat Peter zei

Hoi Jamie Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en ik zal je complimenten door geven aan de bewoners, dit kaartje is best mooi geworden en mooi die kleuren blauw. Leuk is dat chalk he geeft een mooi effect aan je werkstukjes.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Alma zei

Hi Jaimie, I looove your card. This image is so so cute :-) And your soft coloring matches so good to the image!
Hugs, Alma

Debbie zei

wat een supermooi kaartje!
xxDebbie

Marina zei

Wow! Your card is absolutely gorgeous!
I love blue and the details and design are fantastic.

Thank you for your lovely comments,

hugs,
Marina