zondag 8 augustus 2010

Foto's; kelder/Cake/Kaart

Hallo allemaal,

Eerst even dank u zeggen aan jullie om jullie lieve reacties steeds en de proficiat aan ons dochter!!

Dit kledergedeelte is voor mijn ventje, om zijn gereedschap en hobbygerief in op te bergen.

Voor;










Dan schilderen (wat een gevloek heeft dat geweest, pff, beton neemt dus gewoon AL de verf op hé, grrr),
Op de oude rioolbuis, hebben we maar voor de veilighied rubson gesmeerd, je weet maar nooit hé!





Na;











Wijzelf zijn best wel tevreden met het resultaat, geeft toch al een heel ander zicht zo hé?! wat een likje verf al niet kan doen hé!

Nu is mijn ventje zijn rekken aan het inladen en vanaf dat klaar is, is zijn gerief uit het andere keldergedeelte, dat ons knutselruimte word en kan ik daar beginnen schilderen sebiet.

Hoop dat jullie het tof vonden om de voor & na te zien?


En ook deze foto's had ik nog staan om te laten zien,

Mijn mama had voor mijn dochter een vrijdag twee LEKKERE cakes gebakken,



En om mijn mama te bedanken, heb ik haar deze kaart gemaakt!




Groetjes,

12 opmerkingen:

Anneke zei

Leuk die voor & na foto's :)
En wat een lekkere taarten heeft je moeder gebakken! je kaarttje is ook weer leuk
Groetjes Anneke

susie zei

O wat een lief kaartje , mercikes hé meisje.
De cakes waren met liefde gebakken, daarom dat ze zo lekker waren. ;)

Dikke knuf, mama

patricia zei

hoi
wat zien dat er lekere taarten uit
groetjes patricia

Marley zei

Leuk hoor die voor en na foto's! Het begint er al goed uit te zien.. de cakes zien er heerlijk uit! Prachtig kaartje heb je ook gemaakt x Marley

nicolet zei

Leuk joh die foto´s!!
Willen we straks ook zien van je hobbyruimte!! hihi...
Je kaartje is weer prachtig!
Groetjes Nicolet

Marijke zei

idd wat een likje verf niet kan doen, ziet er zoeel netter uit nu!
mmm ziet er lekker uti die cake's!
mooi kaartje weer

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, Wat leuk om te zien hoe jullie alles aan het opknappen zijn en er echt jullie eigen gevoel aan te geven! Prachtig geworden de kelder zo en heerlijk voor de konijntjes zo lekker rondhuppelen in de tuin! De cake's van je moeder zien er ook heerlijk uit! Succes met verder klussen! Groetjes Marianne

Carla zei

Succes met je huis... Maar het knapt al aardig op wat ik heb gezien.

Groetjes Carla

Kristel zei

Dat ziet er schitterend uit zeg! Zowel de kelder als het kaartje, Jaimie!
Groeten Kristel

marika zei

amai,ben er zeker van dat Tony ook wel zo'n plekje wil.Dat ziet er al goed uit he.Ben benieuwd naar uw hobbykelder,dus doe maar vlug verder daar

De taarten zien er lekker uit,en dat waren ze schijnbaar ook,hihi.
Leuk kaartje weer zeg

groetjes,Marika

yvon zei

Hallo Jaimie, dat knap toch weer lekker op hé? Nou jouw hobby-kamer, ik ben erg benieuwd hoor.
En wat een lieve moeder heb jij toch, die zomaar taarten voor haar kleindochter bakt. Heerlijk.
Groetjes, Yvon

Gerda Hartman zei

Hier is op verschillende gebieden veel werk verzet!