zaterdag 28 augustus 2010

Happy Birthday to.....me, LOL

Hallo allemaal,

Wat is het een fijne dag hé, hihi, normaal geef ik niet om mijn verjaardag hoor en is het een dag gelijk een andere,
maar ik moet toch toegeven, dat ik vandaag anders wakker werd, ik was blij dat ik jarig ben in ons nieuw huis!

Ik ben al super venwend geweest, mijn cadeau van mijn mama had ik in de week al gekregen, het nieuwe konijnenhok,
dan van mijn kindjes een mooie tekening en onze zoon had een doosje gevuld, met frullen van hem, die ik kreeg om te knutselen,
ik heb gezegd dat dat héél lief is van hem, maar dat hij zijn spullekes niet mag weggeven, het enige wat mama graag zou hebben, is véél kusjes en knuffels en één dag geen ruzie tussen hen, hihi. dat laastte was precies wat veel gevraagd hoor.

Van mijn ventje heb ik dit gekregen,



super hé, daar ga ik eens op nadenken wat ik daar mee/kan doen.

Dan gisteren zijn we naar het handwerkwinkeltje geweest, hihi, Marianne, we hebben het winkelltje zelf maar laten staan hoor!

Dit heb ik daar gekocht,

mijn nieuwe kleuren voor het kruissteekje in de Anna te kunnen beginnen, mooie kleuren hé?!



En dan deze opbergdoos en een telpakket (dat ik al verdeeld heb in de doos) met deze schatiige pony op,
voor op ons dochter haar kamer als die vernieuwd word.



ik probeerde er gisteren aan te beginnen, hihi, 7 steken en ik zag letterlijk geen steek meer, had geen goed licht meer, en heb al niet zo een goede ogen, dus ben maar gestopt dan.

Het t-shirt voor de pop zit al aan één kantje in elkaar,


maar ons dochter vroeg ook nog een broekje voor erbij, dus ik heb de naaimachine toch maar bovengehaald en zal wel verder doen met het machine nu :-)

dan ben ik in de knustelkelder ook nog begonnen aan een houtstukje uit deze boek,



En ik wil graag de poes met puzzelstuk maken, als memobord voor in mijn keuken,



Het schema staat zo in de boek en het is de bedoeling dat je dat 400% vergroot en dat heb ik dan aan mijn schoonvader gevraagd, die heeft onze oude A3 scarner en printer.



Dan ziet het er zo uit, dat moet dan met carbonpapier op het hout gelegd worden en overtekenen maar,



eens het erop staat, kan je beginnen met de handzaag in mijn geval, want de decoupeerzaag heeft het in de week helaas begeven.



Nu heb ik bezoek en ga ik jullie lmoeten aten,

Groetjes,

31 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimie,

Van harte gefeliciteerd bezig bijtje! Leuke kado's heb je gekregen en de kleuren borduurzijde die je hebt gekocht, prachtige warme kleuren!
Fijne avond!
Liefs
Thea xxx

Kim Piggott zei

Goodness such gorgeous work!
hugs
kim x

Debby zei

Hiep Hiep Hoera
Jaimie is jarig
GEFELICITEERD

je bent in ieder geval goed verwent
mooi nieuw hok voor je konijnen vriendjes
en mooie houten opberg dozen

wat een leuk memobord ga je maken
wel even showen als hij klaar is hé

fijne dag
grt Debby

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd en wat ben je lekker met van alles bezig en je hebt wel hele mooie kado's gekregen.
Je vroeg van de kaart van mij maar het klopt de vlinders heb ik er nog een opgeplakt dus uit een ander stukje papier geknipt

gr hetty

Arina zei

van harte gefeliciteerd zeg, je hebt echt leuke cadeau's gekregen
groetjes arina

Jolanda Cuper zei

Hartelijk Gefeliciteerd!Je hebt wel heel veel creatieve plannen! Ben zeer benieuwd! Het ziet er veel belovend uit!
Groetjes Jolanda.

Marijke zei

proficiat met je verjaardag
en je bent ook van alle markten thuis he :)
ziet er erg leuk uit dat memobord!

Anneke zei

Van harte gefeliciteerd Jaimie!!!
En wat een leuke spulletjes heb je gekregen, super leuk om te bekleden ;) Je dochter zal wel blij zijn met de zelfgemaakte kleedjes voor haar pop :) En dat memobord dat ziet er super uit! Spijtig dat ik geen plek heb in de keuken, maar dat komt later misschien wel als we een eigen huisje hebben :) Groetjes Anneke

yvon zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jaimie. Wat ben je heerlijk verwend zeg. Die doosjes zijn hartstikke leuk om te beplakken en te scrappen. En dat memo-bord ziet er ook leuk uit, ben benieuwd wat je ervan maakt.
Fijne dag nog en tot ziens.
Groetjes, Yvon

froukje zei

Hey Jaimie,
Gefeliciteerd!
Groetjes,
Froukje

Pierelantijntjes zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Wat heb je mooie en handige kado's gehad. Heerlijk die knutselspulletjes. HEt borduurpakketje is ook erg leuk.
Geniet ervan.
Liefs ESter

cristel zei

hieperdepiep voor de jarige job en wat een leuke kadootjes heb je gekregen ben reuze benieuwd hoe je memeobord gaat worden en hoe het popensetje eruit ziet als het helemaal klaar is
grtjs

Mandy zei

Happy Birthday hunny, your new stash is gorgeous and your blackboard will look wonderful
hugs Mandy xx

Marina zei

Belated Happy Birthday Jaimie!
Beautiful gifts and your new board will look so cute.

Hugs,
Marina

Gerda Hartman zei

Van harte met je verjaardag. Helaas een dag te laat, maar zo te zien ben je heerlijk verwend. Is toch het mooiste wat je krijgen kunt: nieuwe spulletjes voor je hobby. Vandaag lekker nagenieten en knutselen. Fijne zondag verder.

nicolet zei

gefeliciteerd Jaimy!!
Groetjes Nicolet

Kitty zei

Beter laat dan nooit,maar nog van Harte Gefeliciteerd en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.
Dat word weer knutselen en mooie dingen maken.
Ook vandaag nog een fijne dag.

Groetjes Kitty

Kristel zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent in ieder geval verwend!
Groeten Kristel

Liesbeth zei

Alsnog van harte met je verjaardag! Leuke cadeaus heb je gekregen!
groetjes Liesbeth

nora zei

Nog Gefeliciteerd Jaimie!!Leuke kadootjes heb je gehad.Groetjes Nora

anja zei

tjonge tjonge meid ,van harte.en jij kunt niet stil zitten hé.super hoor
liefs anja

Patricia Garcia zei

Happy Birthday, look like you will be busy!!

Hugs,
Patricia

marika zei

hoi lief dinnetje!
ook hier nog eens gefeliciteerd met je verjaardag gisteren.Superkadootjes heb je gehad zeg,ben benieuwd wat je met die doosjes e.d. gaat doen.
Je hebt het maar druk met al die verschilende hobby's zeg.
Vzzl plezier met al je bezigheden

knuffel,ikke

hennie zei

Lieve Jaimie allereerst bedankt voor al je reacties op mijn blog. Ik heb het druk gehad de laatste weken. Ook jarig geweest, pruimen rijp, jam gemaakt, thuisloze poes met 5 jongen in huis gehaald. Dus ik heb weinig op jullie blogs gekeken.
Nu zie ik dat jij ook jarig bent geweest gisteren. Nog van harte hoor, als je mij je adres mailt, stuur ik je nog een verjaardags groet.
Liefs en groetjes, hennie.

G-style zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat ben je verwend .....
fijne week alvast , groetjes Gea

Lynne zei

Hi Jaimie. Thank you for the lovely comments you have left me. I have been having a good look at your blog - you look very busy. I hope you had a lovely birthday yesterday. Lynne.x

Cheryl zei

Happy Birthday! I hope you had a fabulous day! Enjoy your goodies.

Thea zei

Nog van harte gefeliciteerd, je bent lekker verwen,de kleuren borduurzijde die je hebt gekocht,zijn prachtige warme kleuren!
Veel plezier ermee....we zien wel wat e rgemaakt gaat worden :):)
Fijne dag...

Groetejs Thea

creanja zei

van harte gefeliciteerd! tjoh wat een hoop mooie kado's heb je gekregen! gr anja

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, een beetje late reactie van mij maar ik kom op het moment niet zo veel toe aan blogs bezoeken, maar ik wilde je alsnog even van harte feliciteren met je verjaardag! Je bent goed verwend zeg met allemaal leuke en lieve spulletjes! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! Groetjes Marianne

Debbie zei

Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, je bent lekker verwend met al die mooie spulletjes hoor, wat fijn!

xxDebbie