maandag 23 augustus 2010

Heel erg bedankt

Hallo allemaal,

De titel van de blog is zowel voor jullie als de titel van mijn kaartje.

Jullie hebben hard meegedacht voor de wortelstronken, dank u!!!

Dan eerst even welkom,zeggen aan mijn nieuwe volgers!
(dit heb ik vroeger nog niet gedaan aan mijn al bestaande volgers,
dus aan mijn bestaande volgers, ook een hele laaaaate welkom, bloos bloos,
want ik ben jullie ook zeer dankbaar dat jullie mijn blogje leuk vinden en graag terug komen piepen hier!!!)

En Christa, dank u om uw man te bellen, maar er moet geen nieuwe beplanting komen hoor,
het is de bedoeling dat de tuin volledig met klinkers komt en enkel nog potten met bloemen erin komen.
En een bobcat of tractor gaat niet, onze tuin ligt middenin , dus geen weg naar hier,
anders hadden we onze Jeep er allang voorgespannen en wat zouden die mannen dat toch graag doen hé,hihi.

Nu zal ik maar stoppen met zeveren en mijn kaart laten zien hé,
De sketch is uit mijn hoofd, voor zover dat er nog iets uitkomt, LOL
Deze kaart gaat richting mijn man zijn broer en schoonzus, omdat we van hen, de remork ( =aanhangwagen) zoveel mogen lenen,
want zonder de remork , zou verbouwen een ramp zijn hé!



Tot later weer,

Groetjes,

24 opmerkingen:

Sandra's Scrapsels zei

Wat een leuk vrolijk kaartje zeg!!
En wat hebben jullie hard gewerkt in de tuin en in huis! Wat een verschil! Leuk om de voor- en na- foto's te zien!!

Groetjes, Sandra

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Wat een leuk kaartje en wat lief omdat voor hun te maken...

Maar euhmmm ikke ben denk ik een beetje blonT hihi wat is een Remork??

mooie gehaakte bloementjes zitten er ook weer op!

Tot het volgende piepje... (hihihi)

Tamara zei

wat een prachtig kaartje Jaimie!
Lekker hè, even knutselen, kan je even ontspannen na dat harde werken...
xx tamara

Jolanda Cuper zei

Vrolijke kaart hoor! Leuk plaatje met die doos!
Succes met de remork!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

susie zei

tis weer een schoontje hé meiske !
fris kaartje !
en vandaag rustdag hé !

kus mama

nicolet zei

Prachtig kaartje Jaimy!
Groetjes Nicolet

scraplouise zei

Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt en ik zie dat je moeder ook weer aardig bezig is geweest..
gr.Louise

patricia zei

HOI
wat een leuke kaart is het geworden
groetjes patricia

jopie zei

wat een leuke kaart heb ontdanks de drukte van je tuin heb je gemaakt groetjes jopie

Patricia Garcia zei

Hello Jaimie, Cute card, love the pretty color choices and the flowers are too cute!!

Hugs,
Patricia

Thea zei

Hoi Jaimie,

Knap van je dat je ook nog de tijd vindt om te knutselen. Heel mooi kaartje weer.

Groetjes Thea

Margo zei

Wat lief Jaimie, daar zullen ze vast wel blij mee zijn !
Groetjes
Margo

Kim Piggott zei

Oh this is so very gorgeous fabulous colours!
hugs
kim x

Debby zei

Hoi Jaimie

dus al die boomstronken moeten door je huiskamer??? of heb je een heel smal achterommetje. dat hoop ik toch wel voor je anders is je huisje en je tuin een rommeltje met al die naalden van die coniveren.... sterkte met je tuintje en gelijk heb je klinkers en een paar leuke potten.

je kaartje is ook weer super en daar zullen ze erg blij mee zijn

groetjes Debby

Cheryl zei

Wonderful card!

Do you make the crocheted flowers yourself? They are fabulous.

marika zei

da's weer een heel mooi kaartje zeg,dat zullen ze zeker waarderen

groetjes,Marika

Anneke zei

Heel leuk zo altijd om te lezen :)
Je kaartje is weer mooi
Groetjes Anneke

cristel zei

een heel erg mooi kaartje en we zijn er toch om elkaar te helpen
grtjs

Kristel zei

Dat is weer een schitterende kaart geworden Jaimie!
Groeten Kristel

Marina zei

Your card is gorgeous!
I love the colours and the design is fantastic.

Hugs,
Marina

Thank you for your lovely comments :O))

Angela zei

What a beautiful card, Jaimie! I love those embroidered flowers! hugs, Angela

magnoliagirl zei

een heel mooi kaartje!

groetjes kelly

Riet zei

Wat een mooie vrolijke kaart Jaimie,heerlijk papier.

Liefs Riet.