vrijdag 13 augustus 2010

I love you

Hallo allemaal,

Lieve mensen, dank u voor de steeds warme reacties op mijn berichten, dat waardeer ik enorm!!

Zoals jullie weten, kan ik nog niet aan al mijn knutselgerief,
dus met het gerief dat ik heb bovengehaald, toen met mijn nichtje,
doe ik het even nu, en dat zijn nu natuurlijk ook de nieuwe gehaakte bloemekes van mijn mama,
die zal je dus even achter elkaar zien terug komen op mijn kaarten.
Is ook eens leuk hé, iets nieuws, even een verslaving nu dus,hihi.

Zo heb ik dit kaartje gemaakt, de sketch is uit mijn hoofd,
de stempel heb ik wat bijgewerkt, ik vond dat het diertje te wienig vlekjes had, hihi.
en tja natuurlijk mogen de bloemekes niet ontbreken hé!



Hopelijk zijn jullie de bloemekes nog niet beu, want ik heb er nog genoeg van hoor.

Gisteren zijn de werkmannen even langs geweest, want we doen alles zelf , maar hadden toch even een vraagje, en tja beter even checken bij vakmensen, voor je iets verkeerd doet hé!

En wat doen we verder zoal nu ??........
juist ja, de knutselruimte een likje verf geven, en mijn ventje is zijn kleiner keldergedeelte, dat als werkruimte dient, ook een likje verf aan het geven, amai van een vuil hok, naar een mooi witte ruimte met straks de werkbladen in,..
de voor & na foto's volgen daarvan nog hoor.
we hebben voor de kelderruimtes een witte basisverf genomen, maar eerlijk wit is maar wit hé,
dus wij, de dames, hebben in de knutselruimte een beetje kleurbasis erbij gedaan, zodat het toch niet TE wit is,
kijk maar 4 druppels van het yellow.. erbij en het was al wat naar de beige kant , daar kunnen we ons mee verzoenen, hihi.




groetjes,

16 opmerkingen:

Marley zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt! Leuke stempel en ik ben de bloemetjes nog niet beu hoor; ze zijn prachtig! xMarley

Jolanda Cuper zei

Zo druk en dan nog tijd voor leuke kaartjes! Knap hoor!
Groetjes Jolanda.

yvon zei

Inderdaad, hoe krijg je het voor elkaar om tijdens die drukte toch iedere keer weer een kaartje te maken. Hij is weer leuk.
Enne..... verf ze.
Groetjes, Yvon

susie zei

Dacht dat het een zwart/wit kaartje zou worden omdat je gisteren naar zwarte bloemen vroeg ???( wat ik raar vind voor een bloem)
Maar links en rechts is toch wa kleur, geeft ineens een ander effect hé.
Tis een schattig kaartje geworden nu.

dikke knuf, mama

Kristel zei

Das een prachtige kaart Jaimie! Heel leuk!
Groetjes Kristel

Anneke zei

Ik ben de bloempjes helemaal nog niet beu hoor ;) ze zijn weer eens iets anders en nieuw!!
Je kaartje is heel simpel maar toch heel mooi :)
Nog een fijn weekend, en veel schilder plezier hihi
Groetjes Anneke

Marjolijn zei

Ik vind de bloempjes super hoor en je kaartje ook!
Groetjes Marjolijn

Riet zei

Prachtig kaartje Jaimie,lief die bloemen van je ma.
veel sterkte met het verven.

Liefs Riet.xx

cristel zei

mooi kaartje en de bloemetjes zijn we nog lang niet beu hoor laat ze maar komen en benieuwd naar de kleur van je verf aan de muur
grtjs

marika zei

ik ben zoals je weet dol op koeien,dus ik vind je kaartje helemaal super!
leuk kleurtje ook voor jullie hobbyruimte,veel beter dan dat wit.Zo lijkt het tenminste niet op een ziekenhuis

Debby zei

Hoi jaimie
leuke koeien kaartje
en weer die leuke bloempies gehaalt door je mams.

Bedankt voor je reacties op mijn kaartjes. ja de whiff of joy stempels zijn wel wat gedetaileerder maar wel erg mooi en leuk.
heb er een aantal.

groetjes en succes met verven

Marijke zei

geweldig kaartje!!!
je vindt toch maar weer de fut om tussen al die werken nog zo'n mooie dingen te maken! super :)

Tessa zei

Ik vind de gehaakte bloemetjes helemaal super, ik wou dat ik het kon!!!

xx Tessa

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt en dat ondanks de drukte, knap hoor! Wat lief dat je moeder zo lekker aan het haken is voor je! Altijd leuk toch die bloemetjes! Fijn weekend, groetjes Marianne

Patricia Garcia zei

Hello Jaimie, lovely card! I like the image and the cute flowers on the corner, great color contrast!!

Hugs,
Patricia

Kaatje zei

wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Ik heb hier ook lekker rondgeneusd en hele leuke dingen gezien. De bloemen die je maakt zijn super!

groetjes,
Annika